Sauen Shaun Skrevet 21. mars 2008 #1801 Del Skrevet 21. mars 2008 Moro når man finner klær på salg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. mars 2008 #1802 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg finnes nesten aldri noe på salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1803 Del Skrevet 21. mars 2008 Men Annie da... du må jo unne deg noe du også.... Jada, menne... Det får bli en annen gang.. Moro når man finner klær på salg Jeg finnes nesten aldri noe på salg. Kjøper nesten alt på salg jeg. Kan ha noen med min økonomiske situasjon å gjøre også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. mars 2008 #1804 Del Skrevet 21. mars 2008 Er jammen ikke ofte jeg betaler full pris på klær jeg heller. Men strengt tatt er det ikke ofte jeg kjøper klær heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. mars 2008 #1805 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg kjøper sjelden klær i grunnen. Jeg finner nesten aldri noe som jeg liker og som sitter bra. Og på salg er ofte de aktuelle størrelsene allerede borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1806 Del Skrevet 21. mars 2008 Prinsessa lager frokost til oss. Jeg fikk beskjed om å ha på høretelefoner og musikk. Hun skulle overraske meg visstnok. GODE PRINSESSA MI!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. mars 2008 #1807 Del Skrevet 21. mars 2008 :rødme: Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1808 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja hun er verdens søteste :love: Hører på Eva Cassidy. Blir herlig rolig i kroppen av den stemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 #1809 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg kjøper sjelden klær i grunnen. Jeg finner nesten aldri noe som jeg liker og som sitter bra. Og på salg er ofte de aktuelle størrelsene allerede borte Nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut.. Men jeg har lagt elsk på Kapahl (slik man skriver det? :klø: ) for tiden.. De har fått inn så innmari mange fine tunikaer, og kombinert med det at jeg har godtatt hva slags størrelse jeg må bruke.. Ja da finner jeg mye bra Prinsessa lager frokost til oss. Jeg fikk beskjed om å ha på høretelefoner og musikk. Hun skulle overraske meg visstnok. GODE PRINSESSA MI!! :rødme: Koselig prinsessa di er da! Er spent på å få høre hva overraskelsen ble Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. mars 2008 #1810 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg tar som regel med meg samme plagg i to-tre størrelser inn i prøverommet ( disse størrelsene er det jo sjelden man kan rette seg etter uansett), og ender med å henge alle sammen tilbake igjen. Noen er for trange i en størrelse, men for posete i neste størrelse eller de har noe annet rart. Jeg leste en stripe med Nemi en gang som passet veldig bra, men jeg aner ikke hvor det var. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1811 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har verdens beste 10 årige datter!! Hun hadde laget et minikoldtbord til oss. Eggerøre, spekeskinke, salami, leverpostei, sykteagurker, smør, gulrøtter og dip. Alt nydelig dandert! Den jenta har virkelig potensiale!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 #1812 Del Skrevet 21. mars 2008 Så kjedelig at det er slik med deg da Multi.. Men får håpe at du en dag finner en butikk med akkurat dine mål. Forresten så tror jeg at jeg snart blir psykotisk av å se på den kaninen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 #1813 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg har verdens beste 10 årige datter!! Hun hadde laget et minikoldtbord til oss. Eggerøre, spekeskinke, salami, leverpostei, sykteagurker, smør, gulrøtter og dip. Alt nydelig dandert! Den jenta har virkelig potensiale!! :rødme: Åh, det hørtes kjempe godt ut!! Heldige dere er! Her i huset har jentungen nettopp stått opp, etter å ha blitt purret på hundre og ørten ganger :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1814 Del Skrevet 21. mars 2008 MÅ man stå opp når det er dårlig vær og påskeferie? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. mars 2008 #1815 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jeg har verdens beste 10 årige datter!! Hun hadde laget et minikoldtbord til oss. Eggerøre, spekeskinke, salami, leverpostei, sykteagurker, smør, gulrøtter og dip. Alt nydelig dandert! Den jenta har virkelig potensiale!! :rødme: :rødme: Kan man låne henne? Så kjedelig at det er slik med deg da Multi.. Men får håpe at du en dag finner en butikk med akkurat dine mål. Forresten så tror jeg at jeg snart blir psykotisk av å se på den kaninen din Vel, bra for klesbudsjettet mitt, for det er ikke så mye jeg bruker på klær. Ikke meningen å gjøre deg psykotisk. Jeg lover å bytte senest tirsdag. Endret 21. mars 2008 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1816 Del Skrevet 21. mars 2008 Hun har sikkert ikke noe i mot en ferie hos deg, dreven flypassasjer som hun har blitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 21. mars 2008 #1817 Del Skrevet 21. mars 2008 MÅ man stå opp når det er dårlig vær og påskeferie? :klø: Pappaen sitter utålmodig og venter på at han skal få kjørt henne hjem nemlig.. Men ikke misforstå meg, han liker å ha henne her. Men på dette griseføre så vil han gjerne ha god tid.... Ikke meningen å gjøre deg psykotisk. Jeg lover å bytte senest tirsdag. Den er jo litt søt da. Men den trenger ikke å ha slik enormt masse energi, når jeg føler meg som en fiskebolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #1818 Del Skrevet 21. mars 2008 DA skjønte jeg at han ville ha henne opp ja. Det snør og blåser sidelengs her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. mars 2008 #1819 Del Skrevet 21. mars 2008 Sett henne på flyet, vi henter henne på flyplassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. mars 2008 #1820 Del Skrevet 21. mars 2008 Den er jo litt søt da. Men den trenger ikke å ha slik enormt masse energi, når jeg føler meg som en fiskebolle Jeg føler meg mer som loffens hare, i grunnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå