Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men Annie da... :fy_fy: du må jo unne deg noe du også.... :sjenert:

:klem:

Jada, menne... :sukk: Det får bli en annen gang..

Moro når man finner klær på salg :jepp:

:jepp:

Jeg finnes nesten aldri noe på salg. :sukk:

Kjøper nesten alt på salg jeg. Kan ha noen med min økonomiske situasjon å gjøre også... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jammen ikke ofte jeg betaler full pris på klær jeg heller. Men strengt tatt er det ikke ofte jeg kjøper klær heller... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper sjelden klær i grunnen. Jeg finner nesten aldri noe som jeg liker og som sitter bra. Og på salg er ofte de aktuelle størrelsene allerede borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa lager frokost til oss. Jeg fikk beskjed om å ha på høretelefoner og musikk. Hun skulle overraske meg visstnok. GODE PRINSESSA MI!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper sjelden klær i grunnen. Jeg finner nesten aldri noe som jeg liker og som sitter bra. Og på salg er ofte de aktuelle størrelsene allerede borte

Nå vet jeg jo ikke hvordan du ser ut.. Men jeg har lagt elsk på Kapahl (slik man skriver det? :klø: ) for tiden.. De har fått inn så innmari mange fine tunikaer, og kombinert med det at jeg har godtatt hva slags størrelse jeg må bruke.. Ja da finner jeg mye bra :)

Prinsessa lager frokost til oss. Jeg fikk beskjed om å ha på høretelefoner og musikk. Hun skulle overraske meg visstnok. GODE PRINSESSA MI!! :rødme:

Koselig prinsessa di er da!

Er spent på å få høre hva overraskelsen ble ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar som regel med meg samme plagg i to-tre størrelser inn i prøverommet ( :kjefte: disse størrelsene er det jo sjelden man kan rette seg etter uansett), og ender med å henge alle sammen tilbake igjen. Noen er for trange i en størrelse, men for posete i neste størrelse eller de har noe annet rart. :riste: Jeg leste en stripe med Nemi en gang som passet veldig bra, men jeg aner ikke hvor det var. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens beste 10 årige datter!! Hun hadde laget et minikoldtbord til oss. Eggerøre, spekeskinke, salami, leverpostei, sykteagurker, smør, gulrøtter og dip.

Alt nydelig dandert! Den jenta har virkelig potensiale!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det er slik med deg da Multi.. Men får håpe at du en dag finner en butikk med akkurat dine mål. :klem:

Forresten så tror jeg at jeg snart blir psykotisk av å se på den kaninen din :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens beste 10 årige datter!! Hun hadde laget et minikoldtbord til oss. Eggerøre, spekeskinke, salami, leverpostei, sykteagurker, smør, gulrøtter og dip.

Åh, det hørtes kjempe godt ut!! Heldige dere er!

Her i huset har jentungen nettopp stått opp, etter å ha blitt purret på hundre og ørten ganger :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: Kan man låne henne?

Så kjedelig at det er slik med deg da Multi.. Men får håpe at du en dag finner en butikk med akkurat dine mål. :klem:

Forresten så tror jeg at jeg snart blir psykotisk av å se på den kaninen din :ler:

Vel, bra for klesbudsjettet mitt, for det er ikke så mye jeg bruker på klær. :ler:

:troest: Ikke meningen å gjøre deg psykotisk. Jeg lover å bytte senest tirsdag. ;)

Endret av Multi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sikkert ikke noe i mot en ferie hos deg, dreven flypassasjer som hun har blitt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MÅ man stå opp når det er dårlig vær og påskeferie? :klø: :fnise:

Pappaen sitter utålmodig og venter på at han skal få kjørt henne hjem nemlig.. Men ikke misforstå meg, han liker å ha henne her. Men på dette griseføre så vil han gjerne ha god tid....

:troest: Ikke meningen å gjøre deg psykotisk. Jeg lover å bytte senest tirsdag. ;)

:hoho: Den er jo litt søt da. Men den trenger ikke å ha slik enormt masse energi, når jeg føler meg som en fiskebolle :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Den er jo litt søt da. Men den trenger ikke å ha slik enormt masse energi, når jeg føler meg som en fiskebolle :ler:

:hoho:

Jeg føler meg mer som loffens hare, i grunnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...