Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Jada Tigern, dopapiret er på plass og Prinsessa har gym. Skal bare slappe av nå, har vondt i hodet. Egentlig har jeg mest lyst til å krype under dyna til mannen...

Jeg stemmer for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Da synes jeg du bør gjøre det.

Men jeg har samtidig ikke lyst heller... :sukk: Blir vel her tenker jeg. Mer kaffe kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sagt at du er det, eller står det bare skrevet i panna di :fnise:

Står skrevet i panna mi med store røde bokstaver... Føler liksom at det lyser forelskelse av meg for tiden... :hoho:

Egentlig har jeg mest lyst til å krype under dyna til mannen...

Kjære deg, du lar da ikke den sjansen gå fra deg. Hadde jeg hatt pianisten under dyna her, så hadde jeg ihvertfall ikke sittet foran en dataskjerm... :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke mårnings etter 12 vel, malle :ler:

Nå har mannen reist på jobb. Jeg har slappet av litt på sofaen og sett på skiskyting. Nå skal hun straks gjøre lekser og så skal hun på musikkskolen. Kl 19 i dag skal hun ha ridetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra på ridinga? synes hun det er gøy?

Joda, mårnings kan være når som helst på dagen det. Spørs når du er våken. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke stort jeg fikk gjort ;)

:klem:

Joda. Bare en bekreftelse på at det man har gjort ser bra ut er mye hjelp for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går kjempebra! Lærer endel dressurridning og det syns hun er kjempegøy!

Så bra! Dressur er kjempegøy det! Jeg liker dressur bedre enn sprang, dessverre er ikke snuppa mi enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun holdt på å falle av hesten i dag, og ble kjemperedd! Tvang henne til å ri et par runder, men hun var virkelig rystet. Vi får ta en tur opp i stallen med en gang vi kommer hjem fra ferie, og ta noen runder på banen, mens jeg går ved siden av. Vil ikke at hun skal bli så redd at hun ikke vil ri mer... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt. Det beste er å sette seg opp igjen med en gang, som du fikk henne til å gjøre. Det er fort gjort å bli redd. Snuppa mi har fått beskjed om at hun må dette av minst 100 ganger for å bli en god rytter, hun har laget skjema med nedtelling. Har 87 ganger igjen trur jeg. :fnise: Det hjelper ofte på redselen å tenke sånn.

Endret av malle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bearbeide den frykten ja :Nikke: Har også ordnet det sånn at vi kan komme opp i stallen og ri når hun/vi vil. Så blir eieren med når hun skal lære noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...