Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

*vinker* :vinke:

HEI ISOBUTANE!! :vinke::klem: Alt vel?

God morgen!

*krysser fingrene*

Takk :klem:

Det er jo godt at du har mannen din sin støtte angående svigermor da. For det er ikke noe galt med deg iallefall :-D

Takk for det Impala. Jeg vet det jo egentlig selv, men det er godt å få støtte fra andre som kjenner meg :klem:

Masse lykke til med forestilling idag da. Det kommer til å gå kjempefint :klemmer:

Takk :)

God morgen :kaffekopp:

Håper alt går bra i dag!

:jepp:

'Break a leg!'

:klemmer:

Takker :klem:

Lykke til i dag :klemmer:

Takk for det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk kjempefint i dag!! Ungene var knallflinke, og timingen var perfekt. Litt kluss med mikrofoner under første forestilling, men på den andre var alt helt supert!! :juhu:

Etter forestillingene hadde jeg bestillt pizza til alle. Dvs, jeg bestillte, korpset betaler :)

I morra er siste forestilling. I dag var det skoler, og i morra "vanlig" publikum. De kan virkelig være stolte av seg selv, og jeg er kjempestolt på vegne av korpset vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal slappe av litt på sofaen nå. Er sliten etter alt i dag, og etterpå skal Prinsessa gå skoleskistafett. Mye folk og røre, men det blir sikkert morsomt det også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kjempemorsomt! Det så ikke akkurat lovende ut på lørdag nemlig... :fnise:

Premierenerver ;)

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var kjempemorsomt! Det så ikke akkurat lovende ut på lørdag nemlig... :fnise:

Hvis generalprøven går dårlig, blir premieren bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis generalprøven går dårlig, blir premieren bra! :)

Var litt ekstra nervøs, for generalprøven gikk knallbra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg bare en liten pause fra dagbøkene, og tusler rundt i forumet jeg i kveld. Finner mye rart der ute :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ihvertfall ikke noe forum på meg i kveld. Har liksom litt oppdatering i dagbøker og blogger jeg. Men jeg skal ikke klage. Er min egen feil at jeg finner på noe annet enn KG en helg... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ihvertfall ikke noe forum på meg i kveld. Har liksom litt oppdatering i dagbøker og blogger jeg. Men jeg skal ikke klage. Er min egen feil at jeg finner på noe annet enn KG en helg... :jepp:

Det har vært utrolig stille i helgen, men litt er det jo. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet er det sjelden jeg har tid til gitt... :fnise:

Her også.. derfor jeg tenkte å prioritere det i kveld.. få litt andre impulser :fnise:

Men nå skal jeg faktisk kose meg i sofaen uten pc :hakeslepp:

Men skal hekle litt og lese litt :)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...