Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I det siste føler jeg at jeg har vært ekstremt mye etter henne, ja. Vet jeg har vært mye etter deg før, da, men tror ikke jeg har plaget deg like mye på så kort tid som det jeg har gjort med loffen de siste dagene, MEN dersom du har følt deg forfulgt og plaget ber jeg så alle ærbødigst om unnskyldning - UNNSKYLD! (kan ikke love at jeg blir noe bedre..)

Kamela; kan du tilgi meg?? :pls:

:klemmer:

Synes du er festlig, jeg!

Nei....ser jeg flere skrivefeil, så er det vel lysten til å kommentere som kommer til å vinne uansett går jeg ut i fra :sjenert:

Håper ikke det er noen som har skrivevansker e.l., for da hadde jeg bare omkommet av dårlig samvittighet tror jeg..

Tror du kan slappe av BN.. Du er hysterisk morsom når du er ute med rødblyanten :ler:

Fortsett du, har sikkert litt oppdragende virkning på oss alle sammen:)

Vi liker deg som du er - ikke bry deg om svigermoren din.

Apropos svigermor, noen som så på programmet før kveldsnytt på NRK i går ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt på det Kamela. Grøss og gru... Er glad jeg ikke må bo med min svigermor. Det hadde ikke gått mer enn 2 minutter er jeg redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sliten.

Har renset uteplassen for snø og is i dag, så nå kan vi snart sette ut hagemøblene :juhu:

Laget middag og spiste kjempefort for Prinsessa skulle ha ridetime. Ferdig der og rett på generalprøve til forestillingen. Skulle bare ha en gjennomkjøring og generalprøve, men det varte visst i 4 timer.. Generalprøven gikk kjempebra, så nå er jeg nervøs for morgendagen. Generalprøver skal jo ikke gå bra!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Det er jo godt at du har mannen din sin støtte angående svigermor da. For det er ikke noe galt med deg iallefall :-D

Masse lykke til med forestilling idag da. Det kommer til å gå kjempefint :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...