Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

:fnise:

Når du skriver så morsomme feil så, Multi...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fare for at BN skal slutte med det. Hun har funnet seg et nytt offer. :kjefte:

:sjenert:

Den var bare så fin at jeg måtte kommentere den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er billetter til påskeferien kjøpt og betalt! Gleder meg som en unge!!! Nattbuss til og fly tilbake. Prinsessa var overlykkelig for å få fly en gang til på så kort tid!! :fnise:

TUSEN TUSEN TAKK for at vi får komme Jerle!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag.. Har vært på konsertøvelse med korpset til ungene. De har laget en forestilling som er kombinert skuespill og konsert. Jeg fikk visst rollen som sufflør, så jeg må lese i helgen! Prinsessa er i bursdag og Poden, Sambo og jeg skal spise litt nå, før vi reiser og henter Prinsessa og reiser i bursdag.

Gleder meg til tirsdag er over. Da er vi ferdig med øvelse og generalprøve i morra, 2 forestillinger på mandag og en på tirsdag. Gleder meg, men har aldri vært sufflør før, så det blir jo spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite oppdatering det var her da :sjokk:

Spennende med forestilling da. Går sikkert helt greit å være sufflør.

Ha en fortsatt god helg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært usedvanlig stille her i dag :jepp: Litt greit, for da er det ikke så mye å oppdatere seg på.. :fnise:

Blir spennende med forestillingen ja. Hadde første gjennomkjøring i dag, og det ser ut til å flaske seg. Det gjorde det IKKE på mandag, for å si det sånn.... :roll:

God helg til deg også Impala :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløv kveld. Var hos svoger og svigerinne i 1 1/2 time. Var sliten av folk og ikke minst svigermor.. Hun er HÅPLØS!! Greit at hun ikke liker meg, men hun kan vel forsøke å virke litt smart innimellom!! :klaske:

Grunnen til at hun ikke liker meg: Jeg er for blid og positiv, ærlig og rett frem, i uttalelsene mine.. Jaja, kan hun ikke tåle det, er det ikke mitt problem...

DUSTEKJERRING!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da kan kjerringa bare ha det så godt! Jeg synes du er super iallefall! :klemmer:

Takk for det :klem:

Er det noe med alle svigermødre?

Nei, ikke svigermoren til mannen min... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...