loffen Skrevet 6. mars 2008 #1581 Del Skrevet 6. mars 2008 Også er jeg j.... god i russisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1582 Del Skrevet 6. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 7. mars 2008 #1583 Del Skrevet 7. mars 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mars 2008 #1584 Del Skrevet 7. mars 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. mars 2008 #1585 Del Skrevet 7. mars 2008 Nå fikk jeg plutselig litt dårlig samvittighet her...føler liksom at jeg har vært litt mye etter Loffen i det siste.... UNNSKYLD!! Kan du tilgi, Loffen?? Bare etter Loffen Har tørrmoppet gulvene. Utrolig enkelt og greit. Visst er det det! God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1586 Del Skrevet 7. mars 2008 God morgen mine damer Sitter og koser meg med en og vurderer om jeg skal fyre opp her. Oppvaskmaskinen en tømt og satt på igjen, benker er rydda og vasket, salongbordet skal jeg rydde etterpå, men først litt tid her med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. mars 2008 #1587 Del Skrevet 7. mars 2008 God morgen mine damer Sitter og koser meg med en og vurderer om jeg skal fyre opp her. Oppvaskmaskinen en tømt og satt på igjen, benker er rydda og vasket, salongbordet skal jeg rydde etterpå, men først litt tid her med dere Så effektiv du har vært i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. mars 2008 #1588 Del Skrevet 7. mars 2008 Bare etter Loffen Visst er det det! God morgen I det siste føler jeg at jeg har vært ekstremt mye etter henne, ja. Vet jeg har vært mye etter deg før, da, men tror ikke jeg har plaget deg like mye på så kort tid som det jeg har gjort med loffen de siste dagene, MEN dersom du har følt deg forfulgt og plaget ber jeg så alle ærbødigst om unnskyldning - UNNSKYLD! (kan ikke love at jeg blir noe bedre..) Kamela; kan du tilgi meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1589 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er så deilig med større barn. Da kan jeg rydde mens de lager seg mat og spiser før de skal på skolen. På morran liker jeg faktisk å rydde på kjøkkenet og har gjort det til en vane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1590 Del Skrevet 7. mars 2008 I det siste føler jeg at jeg har vært ekstremt mye etter henne, ja. Vet jeg har vært mye etter deg før, da, men tror ikke jeg har plaget deg like mye på så kort tid som det jeg har gjort med loffen de siste dagene, MEN dersom du har følt deg forfulgt og plaget ber jeg så alle ærbødigst om unnskyldning - UNNSKYLD! (kan ikke love at jeg blir noe bedre..) Kamela; kan du tilgi meg?? Har den dårlige samvittigheten slått inn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. mars 2008 #1591 Del Skrevet 7. mars 2008 Har den dårlige samvittigheten slått inn?? Ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1592 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikke la den vinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. mars 2008 #1593 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikke la den vinne! Nei....ser jeg flere skrivefeil, så er det vel lysten til å kommentere som kommer til å vinne uansett går jeg ut i fra Håper ikke det er noen som har skrivevansker e.l., for da hadde jeg bare omkommet av dårlig samvittighet tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. mars 2008 #1594 Del Skrevet 7. mars 2008 Nei....ser jeg flere skrivefeil, så er det vel lysten til å kommentere som kommer til å vinne uansett går jeg ut i fra Håper ikke det er noen som har skrivevansker e.l., for da hadde jeg bare omkommet av dårlig samvittighet tror jeg.. Er det nå man skal stå frem? Bare på pur f.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1595 Del Skrevet 7. mars 2008 Tror du kan slappe av BN.. Du er hysterisk morsom når du er ute med rødblyanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. mars 2008 #1596 Del Skrevet 7. mars 2008 Er det nå man skal stå frem? Bare på pur f.... Uff, ikke pur f.. om sånt.... Tror du kan slappe av BN.. Du er hysterisk morsom når du er ute med rødblyanten Godt det blir tatt på den måten, da, for jeg prøver ikke å være slem med noen...helt sant!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1597 Del Skrevet 7. mars 2008 Slapp av og spiss pennen din du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. mars 2008 #1598 Del Skrevet 7. mars 2008 Slapp av og spiss pennen din du Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1599 Del Skrevet 7. mars 2008 Har besøk av venninnen min. Nå har vi spist ost og kjeks, som var igjen fra Impala var her. *METT* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 7. mars 2008 #1600 Del Skrevet 7. mars 2008 Har den dårlige samvittigheten slått inn?? Ja.... Nei....ser jeg flere skrivefeil, så er det vel lysten til å kommentere som kommer til å vinne uansett går jeg ut i fra Håper ikke det er noen som har skrivevansker e.l., for da hadde jeg bare omkommet av dårlig samvittighet tror jeg.. Slapp av og spiss pennen din du Ingen fare for at BN skal slutte med det. Hun har funnet seg et nytt offer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå