loffen Skrevet 5. mars 2008 #1521 Del Skrevet 5. mars 2008 :juhu: Dere får det garantert toppers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 5. mars 2008 #1522 Del Skrevet 5. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2008 #1523 Del Skrevet 5. mars 2008 Lader opp til i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 5. mars 2008 #1524 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Lader opp til i morra? Bare igjennom å legger igjen spor Endret 5. mars 2008 av kort innpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #1525 Del Skrevet 5. mars 2008 :juhu: Dere får det garantert toppers! GJETT OM!!! KI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mars 2008 #1526 Del Skrevet 6. mars 2008 Det blir nok kjempegøy å besøke Jerle tenker jeg ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 6. mars 2008 #1527 Del Skrevet 6. mars 2008 Prinsessa og jeg skal på påskeferie! Vi er invitert til Jerle og familien!! :juhu: OG JEG GLEDER MEG!!! :juhu: Så morsomt! Har du vært i det området før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. mars 2008 #1528 Del Skrevet 6. mars 2008 Innom på en liten oppdateringsrunde. *spiser julekake fra fryseren* Ha - rakk å rette feilen før BN så den, nå kan hun bare lure på hva jeg hadde gjort feil Prinsessa og jeg skal på påskeferie! Vi er invitert til Jerle og familien!! :juhu: OG JEG GLEDER MEG!!! :juhu: Å, så utrolig morsomt!!! Glad på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2008 #1529 Del Skrevet 6. mars 2008 Det var kjempehyggelig!! Kjempefin!! Vi kommer gjerne Vet ikke når. Foreldrene mine kommer hjem om 10 dager, men da reiser jeg på påskeferie!! :juhu: Jeg har detaljert mailvasling, så jeg så feilen nå Julekake er godt, men det er gulrotkake også og det har jeg!! Bakte den før kl 8 i morges faktisk! Prinsessa trodde ikke sine egne øyne da hun så det... Annie som morgenfugl! Prinsessa og jeg skal på påskeferie! Vi er invitert til Jerle og familien!! :juhu: OG JEG GLEDER MEG!!! :juhu: Kjenner ikke Jerle, men det blir sikkert koselig! Bare igjennom å legger igjen spor Godt å se at det er liv i deg! God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1530 Del Skrevet 6. mars 2008 Det blir nok kjempegøy å besøke Jerle tenker jeg ja :-D :juhu: Så morsomt! Har du vært i det området før? Det er det ene av de 2 fylkene jeg ikke har vært i. Ellers har jeg vært overalt i Norge. Etter dette mangler bare Sogn og Fjordane.. Er trøtt som ei strømpe. Vurderer å legge meg til å sove litt faktisk. Kaffen er ferdig nå, så kanskje jeg skal prøve det først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mars 2008 #1531 Del Skrevet 6. mars 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2008 #1532 Del Skrevet 6. mars 2008 :juhu: Det er det ene av de 2 fylkene jeg ikke har vært i. Ellers har jeg vært overalt i Norge. Etter dette mangler bare Sogn og Fjordane.. Er trøtt som ei strømpe. Vurderer å legge meg til å sove litt faktisk. Kaffen er ferdig nå, så kanskje jeg skal prøve det først.. Sove høres godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1533 Del Skrevet 6. mars 2008 God morgen God morgen Impala Sove høres godt ut Ja, men tror neppe jeg somler meg til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2008 #1534 Del Skrevet 6. mars 2008 God morgen Impala Ja, men tror neppe jeg somler meg til det... Nei, du har vel en jobb å gjøre her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1535 Del Skrevet 6. mars 2008 Snart ferdig med oppdateringsjobben. Det var ikke så mye å lese som jeg hadde fryktet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2008 #1536 Del Skrevet 6. mars 2008 Snart ferdig med oppdateringsjobben. Det var ikke så mye å lese som jeg hadde fryktet.. Greit av og til det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1537 Del Skrevet 6. mars 2008 Syns det er ganske greit ja. 30 igjen til 33000... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. mars 2008 #1538 Del Skrevet 6. mars 2008 :juhu: Det er det ene av de 2 fylkene jeg ikke har vært i. Ellers har jeg vært overalt i Norge. Etter dette mangler bare Sogn og Fjordane.. Da har du gått glipp av noe! Vi har hytte i S&F og der er så herlig! God morgen! Håper kaffeen var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1539 Del Skrevet 6. mars 2008 Da får neste prosjekt bli S&F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mars 2008 #1540 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvilken dag drar du på påskeferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå