loffen Skrevet 4. mars 2008 #1441 Del Skrevet 4. mars 2008 Får håpe varmer det opp litt hos deg utover dagen annie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2008 #1442 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det du som skal skinne her i dag? Det er grisekaldt ute! MINUS 11,1 grader! Har pålagt ullundertøy på ungene. Det merkelige er at om 3 timer så er det 5 plussgrader. Umulig å kle seg på sånnne dager.. Det er det som er typisk for våren. Regner med det blir en hyggelig dag ja. Er trøtt og sliten, men får ikke gjort noe med det nå. Du må bare si fra hvis det blir for mye med besøk i morgen også ja. Kan komme i neste uke også vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. mars 2008 #1443 Del Skrevet 4. mars 2008 Vi får ha litt mer tålmodighet, våren kommer, den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1444 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er i hvertfall varmt inne her... Har fyrt litt i overkant så nå er det 27,6 grader her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2008 #1445 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er i hvertfall varmt inne her... Har fyrt litt i overkant så nå er det 27,6 grader her inne... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1446 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er det som er typisk for våren. Du må bare si fra hvis det blir for mye med besøk i morgen også ja. Kan komme i neste uke også vi Nei pokker heller, da må jeg jo gjøre rent neste uke også da jo... Ikke noe problem med besøk i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2008 #1447 Del Skrevet 4. mars 2008 *har fått snø* Og det er to dager siden jeg tok bilde av årets første hesthov... Har ikke sett noen hestehov her enda... 'Her er det bare gammel snø. Vil ikke ha ny nå!! Her kommer det stadig ny snø ... Vi får ha litt mer tålmodighet, våren kommer, den Vil ha vår jeg også nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1448 Del Skrevet 4. mars 2008 Lurer på om jeg skal sette opp verandadøra. Få varmet opp lufta ute litt... Kanskje tulipanene kommer i løpet av dagen i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2008 #1449 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er i hvertfall varmt inne her... Har fyrt litt i overkant så nå er det 27,6 grader her inne... Dæven :dåne: Nei pokker heller, da må jeg jo gjøre rent neste uke også da jo... Ikke noe problem med besøk i morra Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1450 Del Skrevet 4. mars 2008 Nå syns jeg at jeg hørte bilen til venninnen min. Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2008 #1451 Del Skrevet 4. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. mars 2008 #1452 Del Skrevet 4. mars 2008 Kos deg med besøket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1453 Del Skrevet 4. mars 2008 Det var visst ikke henne.. Hva er det med folk egentlig. Når de sier at de kommer mellom 9 og 10 så forventer jeg at de gjør nettopp det. Nå er klokka 10.35 og ingenting enda.. Prata med henne kvart over 9 og da regnet hun med at det ble nærmere 10 før hun kom, men det er over en halvtime siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. mars 2008 #1454 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er kjempeirriterende når folk ikke kommer når de har sagt de skal gjøre det. Selv liker jeg heller å komme 5 minutter for tidlig enn 10 minutter for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1455 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg er ikke punktligheten selv, men det finnes grenser! Hun ringte nå, var på butikken og skulle komme nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. mars 2008 #1456 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg er ikke punktligheten selv, men det finnes grenser! Hun ringte nå, var på butikken og skulle komme nå.. Så du kunne bare vente mens hun var i butikken - så hyggelig tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. mars 2008 #1457 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er i hvertfall varmt inne her... Har fyrt litt i overkant så nå er det 27,6 grader her inne... :dåne: Nesten så jeg skulle gjort det selv Nei pokker heller, da må jeg jo gjøre rent neste uke også da jo... Det var visst ikke henne.. Hva er det med folk egentlig. Når de sier at de kommer mellom 9 og 10 så forventer jeg at de gjør nettopp det. Nå er klokka 10.35 og ingenting enda.. Prata med henne kvart over 9 og da regnet hun med at det ble nærmere 10 før hun kom, men det er over en halvtime siden! Hvis jeg sier at jeg skal komme til noen i 10-11 tiden er jeg der halv 11...akkurat midt i mellom liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2008 #1458 Del Skrevet 4. mars 2008 Det finnes nesten ikke noe som er mere trøttsomt enn å vente på andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. mars 2008 #1459 Del Skrevet 4. mars 2008 Venting er kjedelig! Ser ut som besøket omsider dukket opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #1460 Del Skrevet 4. mars 2008 Hun dukket opp. Hadde visst fått besøk. Men da, mener jeg, at man kan sende en sms og si i fra i hvertfall... Jaja, første besøket er ute av døra, neste er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå