loffen Skrevet 1. mars 2008 #1341 Del Skrevet 1. mars 2008 Her hvor det er så mye prat om hårfarger og sånt. Har et spørsmål til deg Annie. Kan du forklare meg hva som gjør at enkelte gamle damer går rundt med blått hår? Mormor hadde sånn. Tror fargen het 'stålblå' eller noe sånt. Kos deg med besøk i dag Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1342 Del Skrevet 1. mars 2008 Kos dere i dag Annie og Loevinna. Multi, det holder å flytte litt nordover da...... Takk, vi storkoste oss!! Mormor hadde sånn. Tror fargen het 'stålblå' eller noe sånt. Kos deg med besøk i dag Annie! Var kjempehyggelig med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1343 Del Skrevet 2. mars 2008 Får ikke sove. Sto like godt opp igjen for det var ikke flere sauer igjen Mannen skal opp om 1 1/2 time og jeg kan ikke slå på lys for å lese. Ikke har jeg hodelykt heller Får heller sitte her litt og førsøke igjen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1344 Del Skrevet 2. mars 2008 Nei jeg får vel prøve å legge meg igjen... Mannen skal opp om ikke fullt en halvtime.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. mars 2008 #1345 Del Skrevet 2. mars 2008 Fikk du sove i natt??? Gleder meg til etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 2. mars 2008 #1346 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Håpe du fikk sove til slutt da! *setter inn en til deg* Endret 2. mars 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. mars 2008 #1347 Del Skrevet 2. mars 2008 Håper du fikk sovet litt mer da Gleder meg til å treffe deg idag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1348 Del Skrevet 2. mars 2008 Fikk du sove i natt??? Gleder meg til etterpå! Sovna kl 5.30 Håpe du fikk sove til slutt da! *setter inn en til deg* Takk for kaffen!! Håper du fikk sovet litt mer da Gleder meg til å treffe deg idag :juhu: Sov i 4 timer. Men er forbausende våken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1349 Del Skrevet 2. mars 2008 Fyttikatta som jeg gleder meg til å treffe dere etterpå! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. mars 2008 #1350 Del Skrevet 2. mars 2008 I morra skal vi ta med ungene ut på tur. Vi kommer til å pakke bilen med ski, snowboard og akebrett og reise opp til skisenteret her. Der er det fine løyper sånn at de kan gå på ski, bakker til å ake og stå på snowboard, og mannen og jeg kan kose oss i solveggen Må nyte vinteren nå når den snart er over Så flinke ! *opplyser* Jeg bruker ikke lue. Kan vi ikke heller ha like skjerf? Enig med Multi! Fikk du sove i natt??? Gleder meg til etterpå! Jeg også! Håper du fikk sovet litt mer da Gleder meg til å treffe deg idag :juhu: Bare 2 1/2 time igejn til treff :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1351 Del Skrevet 2. mars 2008 2 1/2 time igjen... Betyr vel at jeg må ordne meg litt snart... *bælmer kaffe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. mars 2008 #1352 Del Skrevet 2. mars 2008 2 1/2 time igjen... Betyr vel at jeg må ordne meg litt snart... *bælmer kaffe* Akkurat ferdig med frokosten her, men må vel snart finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2008 #1353 Del Skrevet 2. mars 2008 Kos dere på treff ps: kaketinene til Tupper er fantastiske... *hjelper iss med litt reklame* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1354 Del Skrevet 2. mars 2008 Har spist 2 kalde pizzastykker til frokost Greit å bli kvitt restene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1355 Del Skrevet 2. mars 2008 Har kaketiner, men finner sikkert noe annet jeg ikke trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 2. mars 2008 #1356 Del Skrevet 2. mars 2008 Hei alle sammen. Tar det like godt her, for her er jo alle innom: KOS DERE PÅ TREFF I DAG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1357 Del Skrevet 2. mars 2008 Takk for det malle! Syns du kan hive deg i bilen og komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 2. mars 2008 #1358 Del Skrevet 2. mars 2008 Skulle gjerne gjortdet. Har veldig lyst, men har ikke bil å kjøre med. Nå er det den andre det er noe i veien med, og audien kjører ikke jeg inn til Oslo aleine. OG har ikke penger å kjøpe for, brukte opp alle på harrytur i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 2. mars 2008 #1359 Del Skrevet 2. mars 2008 Får heller benytte sjansen mens dere er opptatt av å skravle, til å oppdatere meg her. Nå blir det jo sikkert stille her en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1360 Del Skrevet 2. mars 2008 Skulle gjerne gjortdet. Har veldig lyst, men har ikke bil å kjøre med. Nå er det den andre det er noe i veien med, og audien kjører ikke jeg inn til Oslo aleine. OG har ikke penger å kjøpe for, brukte opp alle på harrytur i går. Det var mange dårlige unnskyldninger gitt... Får heller benytte sjansen mens dere er opptatt av å skravle, til å oppdatere meg her. Nå blir det jo sikkert stille her en stund Fare for det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå