Daria Skrevet 29. februar 2008 #1321 Del Skrevet 29. februar 2008 Kunne jo holdt med en ny farge bare! *fortsatt skeptisk* Jeg trives som blondine... Matskåler til Puss Speil til Prinsessa Jeg leste fort og skjeløyd og så "Matskåler til prinsessa"... Så flink du har vært til å shoppe i dag Hva er definisjonen på flink shopping? Mange poser? Få poser? Mye penger brukt? Lite penger brukt? Holdt seg til handlelisten? Mange poser OG lite penger brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. februar 2008 #1322 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Kos dere i skibakken i dag. Dere som er så heldige å ha Her er det :snø: Endret 29. februar 2008 av Inlove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1323 Del Skrevet 29. februar 2008 Så bra da Hørtes deilig ut. Også er det vel hos dere også Er ikke klar sol her Og det blåser, men vi tar en tur, så kan evt mannen og jeg sitte i bilen, mens ungene tar en skitur. Klanfargen Da blir det vel ikke så kjedelig for deg Annie? Forskjellig sveis, bare lik farge Hvilken farge skal vi gå for?? :klø: Stemmer ikke for lik hårfarge på klanen... Da heller luer i lik farge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. februar 2008 #1324 Del Skrevet 29. februar 2008 Hylle til stua Planter Kjeler Stekepanner Wokpanne Oppvaskkoster Matskåler til Puss Speil til Prinsessa Dings til Puss sånn at han kan kvesse klørne på. Potteskjulere Flytelys Rull med ark til Prinsessa Esker Kasett til bladene til Prinsessa Lobørster Kommer ikke på mer, men det kom på 1339! :dåne: Mye for pengene det! Er ikke klar sol her Og det blåser, men vi tar en tur, så kan evt mannen og jeg sitte i bilen, mens ungene tar en skitur. Stemmer ikke for lik hårfarge på klanen... Da heller luer i lik farge... Æsj så synd at været ikke er helt bra.. Håper dere får en flott tur likevel. Like luer, ja! Det var kanskje litt enklere. Så kan de som har slitte tupper bare dytte de oppi, så slipper du å klippe noen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. februar 2008 #1325 Del Skrevet 29. februar 2008 *opplyser* Jeg bruker ikke lue. Kan vi ikke heller ha like skjerf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. februar 2008 #1326 Del Skrevet 29. februar 2008 *opplyser* Jeg bruker ikke lue. Kan vi ikke heller ha like skjerf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. februar 2008 #1327 Del Skrevet 29. februar 2008 *stalker Loffen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. februar 2008 #1328 Del Skrevet 29. februar 2008 *stalker Loffen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. februar 2008 #1329 Del Skrevet 29. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. februar 2008 #1330 Del Skrevet 29. februar 2008 Her hvor det er så mye prat om hårfarger og sånt. Har et spørsmål til deg Annie. Kan du forklare meg hva som gjør at enkelte gamle damer går rundt med blått hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1331 Del Skrevet 1. mars 2008 De har i "sølv"leggevann. Da blir det gjerne lilla eller blått. Hvorfor de tror det er fint har jeg aldri skjønt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2008 #1332 Del Skrevet 1. mars 2008 De har i "sølv"leggevann. Da blir det gjerne lilla eller blått. Hvorfor de tror det er fint har jeg aldri skjønt... Har liksom ikke skjønt at det skal være så vakkert jeg heller nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1333 Del Skrevet 1. mars 2008 Det ser i hvertfall ikke naturlig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. mars 2008 #1334 Del Skrevet 1. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1335 Del Skrevet 1. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. mars 2008 #1336 Del Skrevet 1. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1337 Del Skrevet 1. mars 2008 Hei hei Multi Får straks besøk av Loevinna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. mars 2008 #1338 Del Skrevet 1. mars 2008 Heldiggrisen! Jeg vil også ha besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1339 Del Skrevet 1. mars 2008 Flytt hit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. mars 2008 #1340 Del Skrevet 1. mars 2008 Kos dere i dag Annie og Loevinna. Multi, det holder å flytte litt nordover da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå