Annie Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1201 Del Skrevet 25. februar 2008 Høres ut som en fin dag! Deilig å bruke penger. Håper du nyter turen etterpå! Har hatt en kjempefin dag. Ble ikke til at jeg gikk, for vi var så sene med middagen at mannen ble forsinka til henting av Poden. Dermed satt jeg på med han nesten hele veien dit, men fikk da en liten tur *oppdatert* Legger igjen noen til de som trenger. Og Annie, plutselig en dag ringer jeg og ber deg hente meg på bussen altså...... Kan du ikke komme på lørdag da? Loevinna skal hit og du kunne kanskje ha sitti på med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1202 Del Skrevet 25. februar 2008 Er forresten ikke her, holder på å stryke og henge opp de nye panelgardinene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. februar 2008 #1203 Del Skrevet 25. februar 2008 Har hatt en kjempefin dag. Ble ikke til at jeg gikk, for vi var så sene med middagen at mannen ble forsinka til henting av Poden. Dermed satt jeg på med han nesten hele veien dit, men fikk da en liten tur Kan du ikke komme på lørdag da? Loevinna skal hit og du kunne kanskje ha sitti på med henne? Hadde sikkert vært koselig det, men jeg skal på konsert på kvelden og det kan bli litt stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. februar 2008 #1204 Del Skrevet 25. februar 2008 Er forresten ikke her, holder på å stryke og henge opp de nye panelgardinene mine Vær nå endelig forsiktig med skuldre og nakke. Stryking og henging av gardiner er sikkert ikke det aller beste for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1205 Del Skrevet 25. februar 2008 Ferdig med 3 av 4. Du kan jo høre med Loevinna om når hun skal nedover igjen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 #1206 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Kan du ikke komme på lørdag da? Loevinna skal hit og du kunne kanskje ha sitti på med henne? Jeg reiser oppover fredag jeg... Skal overnatte med venninnen min til lørdagen.. Du kan jo høre med Loevinna om når hun skal nedover igjen vel? Bare så det er sagt, så har jeg ikke kommet så langt at jeg har tenkt meg ut noen klokkeslett Endret 25. februar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2008 #1207 Del Skrevet 25. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2008 #1208 Del Skrevet 26. februar 2008 Ble det fint med nye gardiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1209 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg reiser oppover fredag jeg... Skal overnatte med venninnen min til lørdagen.. Bare så det er sagt, så har jeg ikke kommet så langt at jeg har tenkt meg ut noen klokkeslett Trodde du skulle oppover på lørdag jeg. Så hyggelig å skulle overnatte da! Ble det fint med nye gardiner? Det ble kjempefint! Kjøpte dem på Europris faktisk. Lys beige, ensfargede. Var godt å få opp noe nytt. Kjøpte opphengsgreier som passa på de gardinstengene vi hadde. Billig og fint Nytt sett med gardiner og oppheng til kr 180 er ikke til å klage på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2008 #1210 Del Skrevet 26. februar 2008 Høres veldig fine ut! De hadde nok passet her også, bare det at jeg er nødt for å ha gardiner som kan trekkes for. Dessuten har jeg aldri skjønt vitsen med kompliserte gardiner og oppheng til flere tusen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1211 Del Skrevet 26. februar 2008 Ikke jeg heller loffen. Jeg leter ikke etter designgardiner. Er de billige og jeg liker dem, ja så blir det dem! Du kan jo ha persienner vel? Vi har trepersienner, og de er jeg veldig glad for at vi har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2008 #1212 Del Skrevet 26. februar 2008 Persienner er fint det, men vi har hvite (bombe) 'Gisle' - gardiner fra Kid, som er tette og fine å dra for. Billige var de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1213 Del Skrevet 26. februar 2008 Ingen bombe at du har hvite gardiner nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. februar 2008 #1214 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Trodde du skulle oppover på lørdag jeg. Så hyggelig å skulle overnatte da! Det ble kjempefint! Kjøpte dem på Europris faktisk. Lys beige, ensfargede. Var godt å få opp noe nytt. Kjøpte opphengsgreier som passa på de gardinstengene vi hadde. Billig og fint Nytt sett med gardiner og oppheng til kr 180 er ikke til å klage på Jeg reiser ikke lenge etter jobben på fredag, så vi har hele kvelden å skravle på Ikke så ofte vi sees så må benytte meg av sjansen. Gardiner og oppheng for 180 er jo ikke gale! Kanskje det var der jeg skulle ha vært å tittet litt på gardiner... Jeg har hvite gardiner i hovedstua, for der går fargene i hvitt, svart og blått. Men i kjellerstua vurderte jeg å ha litt andre farger.. Men er neimen ikke helt sikker Og så vurderer vi å ha persienner i kjellerstua. Men vet ikke helt om vi blir enige der. Ikke lett det der med farger og stil og slikt.. Men har heldigvis litt tid enda til å bestemme meg Endret 26. februar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. februar 2008 #1215 Del Skrevet 26. februar 2008 Høres veldig fine ut! De hadde nok passet her også, bare det at jeg er nødt for å ha gardiner som kan trekkes for. Dessuten har jeg aldri skjønt vitsen med kompliserte gardiner og oppheng til flere tusen kroner. Hva skal nå det være godt for :klø: Foretrekker rimelige gardiner, da kan jeg bytte oftere med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1216 Del Skrevet 26. februar 2008 Vurderer å kjøpe de brune jeg sto og kikka på i går også. Kjekt å ha noen å bytte på med Kanskje noen hvite også? Nå får vi besøk. En arbeidskollega av mannen med kone og deres 3 mnd gamle datter. GLEDER MEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2008 #1217 Del Skrevet 26. februar 2008 Skal henge opp rene gardiner i morgen jeg. Er ikke lett å finne gardiner som passer her. For egentlig er det ikke noen stil i det hele tatt her. Også har jeg to grønne vegger jeg ikke liker. Håper jeg får malt dem iløpet av sommeren. Jeg gidder ikke lete etter gardiner som passer til den grønnfargen. Så jeg bruker de gardinene som hang her da jeg flyttet inn. Og med lyse vegger tror jeg faktisk at de gardinene kan bli fine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. februar 2008 #1218 Del Skrevet 26. februar 2008 Ingen bombe at du har hvite gardiner nei. Vurderer å kjøpe de brune jeg sto og kikka på i går også. Kjekt å ha noen å bytte på med Kanskje noen hvite også? Nå får vi besøk. En arbeidskollega av mannen med kone og deres 3 mnd gamle datter. GLEDER MEG!! Kos deg! Skal henge opp rene gardiner i morgen jeg. Er ikke lett å finne gardiner som passer her. For egentlig er det ikke noen stil i det hele tatt her. Også har jeg to grønne vegger jeg ikke liker. Håper jeg får malt dem iløpet av sommeren. Jeg gidder ikke lete etter gardiner som passer til den grønnfargen. Så jeg bruker de gardinene som hang her da jeg flyttet inn. Og med lyse vegger tror jeg faktisk at de gardinene kan bli fine... Hvite passer til den grønne veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 26. februar 2008 #1219 Del Skrevet 26. februar 2008 Kos deg i dag Annie. Ang gardiner lurer jeg og på å bytte ut våre, greit å ha noe å bytte på. Hvordan var de fra Europris? Jeg gidder ikke å kjøpe noe dyrt. Og her kan jeg bruke det meste, har lyse vegger, og nå har jeg eplegrønne gardiner. Det høres egentlig ikke noe fint ut, men det ble gankse stilig, men er litt klar for å bytte dem ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. februar 2008 #1220 Del Skrevet 26. februar 2008 Er det den store gardin-dagen? Jeg trenger også gardiner -kombinasjonen østvendte vinduer og glassbyggerstein mellom stue og soverom gir alfor lyse fri-morgener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå