loffen Skrevet 25. februar 2008 #1181 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Natta vennen! Sov godt og takk for i kveld! Jeg er sistemann på post! Hi. Endret 25. februar 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. februar 2008 #1182 Del Skrevet 25. februar 2008 Jaja, regn ikke med når jeg må opp 0730... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 25. februar 2008 #1183 Del Skrevet 25. februar 2008 GUDD MÅRNING..... Fersk :kaffekopp: :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. februar 2008 #1184 Del Skrevet 25. februar 2008 Har vært og levert 1 stk datter og 2 stk nieser på Gardermoen. Møtte søs og svoger der, så tok de dem med hjem og kjørte Prinsessa til faren sin. Hadde vært godt med barnefri noendager, men i morra kommer poden til mannen... Jaja, JEG har barnefri i allefall Nyt DIN barnefri og ta hensyn til deg selv Nå er vi ferdige Var kjempehyggelig å snakke med henne igjen. Videosamtale ER genialt!!! Nei det er ikke det, og det skjønner jeg. Mannen sliter litt med psyken nå i vinter. Det er mye som skal gjøres på huset i sommer og broren hans som er syk. Men som jeg sa til han, hvordan skal jeg vite det når han ikke sier i fra? Det hjelper å få ting i litt perspektiv for oss alle.. Ta vare på deg selv du også nå! Greit med litt alvor oppi alt tullet Skal legge meg med varmeputa nå og en bok og kooooose meg i den deilige senga mi!! Natta Ugla Håper den er bedre i morra jeg også. Skal finne en av godBHene mine i morra. Den hjelper på nakken. Natta til deg også loffen Du bør sørge for bare å ha gode Bh'er, hos meg kan ofte feil BH føre til hodepine og nakkesmerter, så det er en god investering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 25. februar 2008 #1185 Del Skrevet 25. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1186 Del Skrevet 25. februar 2008 Natta vennen! Sov godt og takk for i kveld! Jeg er sistemann på post! Hi. Takk i like måte Var det morsomt å være sist på post? Jaja, regn ikke med når jeg må opp 0730... Det gjorde ikke jeg i dag! GUDD MÅRNING..... Fersk :kaffekopp: HVA ER DET DU BRÅKER SÅNN FOR???? Jeg sov da jeg. Det er jo vinterferie.. NÅ derimot, kan jeg ta en Nyt DIN barnefri og ta hensyn til deg selv Gjett om jeg skal!!! Har bestillt frisørtime på onsdag. Kl 13.30.. Gleder meg!! Eller?? :klø: Er en ny frisør som jeg ikke har vært hos før nemlig..... Du bør sørge for bare å ha gode Bh'er, hos meg kan ofte feil BH føre til hodepine og nakkesmerter, så det er en god investering. Burde nok ut på innkjøp ja. Hello Idril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 #1187 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvordan er nakken din idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. februar 2008 #1188 Del Skrevet 25. februar 2008 *ikke oppdatert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1189 Del Skrevet 25. februar 2008 Hvordan er nakken din idag da? Jeg kjenner hvor jeg har den... Holder på å spise frokost nå. Loff med ost og skinke og Ibux og Paracet til forrett Håper det hjelper etterhvert *ikke oppdatert* IKKE??? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 #1190 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg kjenner hvor jeg har den... Holder på å spise frokost nå. Loff med ost og skinke og Ibux og Paracet til forrett Håper det hjelper etterhvert Får håpe den skikker seg snart da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1191 Del Skrevet 25. februar 2008 Satser på at det går bra ja. Nå skal jeg ta en tur til venninnen min. Blir borte noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. februar 2008 #1192 Del Skrevet 25. februar 2008 Fraværet notert! Kos deg hos venninnen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. februar 2008 #1193 Del Skrevet 25. februar 2008 Kos deg hos venninna di Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. februar 2008 #1194 Del Skrevet 25. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1195 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Har hatt en lang dag med venninnen min. Var først hos henne en god stund, før vi reiste på shopping og jeg fikk kjøpt alt mulig. Stettfat i glass En keramikkskål (tror det er en norsk kunstner som har laget det og den er nummerert) En syltetøyskål i glass med lokk En smokinskjorte til mannen Alt dette for den nette sum av kr 140 på bruktsjappa her. Skjorta var forresten helt ny! Så var vi videre og jeg fikk kjøpt 15 tulipaner 2 glass lysestaker Panellengder og oppheng til stua Tøfler til meg Kokosboller lysmasjetter i glass Garn Og noe mer, men husker ikke hva... En god dag, jeg har brukt penger... Endret 25. februar 2008 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. februar 2008 #1196 Del Skrevet 25. februar 2008 Så mye kjekt du har fått kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1197 Del Skrevet 25. februar 2008 Glemte å skrive at jeg kjøpte gule telys og ikke minst Grønn te duftolje! DEN LUKTER SÅÅÅ GODT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #1198 Del Skrevet 25. februar 2008 Holder på med middagen nå. Burde strøket de nye panelgardinene mine, men orker ikke akkurat nå. Får ta det i kveld. Skal på møte i loppetorvkommiteen kl 18.30 og mannen skal hente Poden kl 18. Dermed blir det en gåtur på meg etterpå. Tviler på at jeg har vondt av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 25. februar 2008 #1199 Del Skrevet 25. februar 2008 Høres ut som en fin dag! Deilig å bruke penger. Håper du nyter turen etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 25. februar 2008 #1200 Del Skrevet 25. februar 2008 *oppdatert* Legger igjen noen til de som trenger. Og Annie, plutselig en dag ringer jeg og ber deg hente meg på bussen altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå