Ugla Skrevet 24. februar 2008 #1141 Del Skrevet 24. februar 2008 God morgen.. :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1142 Del Skrevet 24. februar 2008 Ser at du er logga på så! Var meninga at jeg skulle inn her, men kom ikke så langt.. Merkelig... :klø: Her var det (mot normalt!) "fort jobb" å oppdatere seg... Forklarer under. Åhh ja... :juhu: Annie! UGLA! ..men hvor ble det av deg, Annie..?? :klø: Hun har helt sikkert sovna på pcen hun og. Er nemlig ikke lenge før jeg gjør. Neida *sjekker* God morgen.. :kaffekopp: God morgen Ugla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1143 Del Skrevet 24. februar 2008 Skulle en tur inn og oppdatere meg her i går, men så hadde mannen og jeg en av "de" samtalene. Tror det gikk bra, men det vil tiden vise. Han skjønner ikke at det å ha kronisk hodepine og vondt i nakke nesten kan sidestilles med en full jobb. Jeg er ikke hjemmeværende husmor fordi jeg ønsker det. Jeg er hjemme fordi jeg har kroniske plager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. februar 2008 #1144 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Der var du jo... Da kan vi ta morgen- sammen.. Endret 24. februar 2008 av Ugla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 24. februar 2008 #1145 Del Skrevet 24. februar 2008 Skulle en tur inn og oppdatere meg her i går, men så hadde mannen og jeg en av "de" samtalene. Tror det gikk bra, men det vil tiden vise. Han skjønner ikke at det å ha kronisk hodepine og vondt i nakke nesten kan sidestilles med en full jobb. Jeg er ikke hjemmeværende husmor fordi jeg ønsker det. Jeg er hjemme fordi jeg har kroniske plager. Tror noen ganger at det kan være vanskelig å skjønne det for andre, for det her er vel plager som ikke synes så godt. Men han har vel levd med deg så lenge nå, at han burde skjønne det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 24. februar 2008 #1146 Del Skrevet 24. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. februar 2008 #1147 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg er ikke hjemmeværende husmor fordi jeg ønsker det. Jeg er hjemme fordi jeg har kroniske plager. Forstår deg, Annie.. Plager som ikke synes utenpå kan det være vanskelig å få "forståelse" for, i vertfall føler man det sånn, når man sliter som verst.. *erfaring* Nesten så man noen ganger "ønsker" at man gikk med krykker.. ..da synes det i vertfall at man "har noe" = lettere å forklare + lettere å få forståelse.. Stor til deg, Annie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #1148 Del Skrevet 24. februar 2008 Skulle en tur inn og oppdatere meg her i går, men så hadde mannen og jeg en av "de" samtalene. Tror det gikk bra, men det vil tiden vise. Han skjønner ikke at det å ha kronisk hodepine og vondt i nakke nesten kan sidestilles med en full jobb. Jeg er ikke hjemmeværende husmor fordi jeg ønsker det. Jeg er hjemme fordi jeg har kroniske plager. Kjenner meg godt igjen her. Levde i over sju år med en mann og en svigermor som ikke skjønte et kvekk av hvordan det er å ha kroniske smerter. Det var liksom bare å ta to paracet og jobbe videre. Jeg holdt på å knekke meg selv totalt. Jeg vet ikke hvor mange diskusjoner vi hadde om dette. Og da hjalp det noen dager, også var det samme leksa igjen. Jeg blir kvalm bare jeg tenker på alle de spydighetene jeg måtte tåle fra svigermor. Jeg gikk jo bare hjemme, så jeg måtte jo klare å holde huset og hagen i perfekt orden hele tiden... Så jeg håper virkelig for din del at mannen din skjønner mer enn eks gjorde. For det er tungt i utgangspunktet å leve med kroniske smerter. Og da trenger man støtte fra de man har rundt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 #1149 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Kommer du innom her også? Eller treffes vi for en kaffe et sted? Hadde vært kjempehyggelig Hadde vært koselig å kunne tatt en kaffe sammen ja. Skal se om jeg ikke får det til Da blir det i så fall snakk om på lørdag.. Og så må det bli en plass som er lett for meg å finne, for jeg er ikke sååå flink til å finne frem på nye plasser Skulle en tur inn og oppdatere meg her i går, men så hadde mannen og jeg en av "de" samtalene. Tror det gikk bra, men det vil tiden vise. Han skjønner ikke at det å ha kronisk hodepine og vondt i nakke nesten kan sidestilles med en full jobb. Jeg er ikke hjemmeværende husmor fordi jeg ønsker det. Jeg er hjemme fordi jeg har kroniske plager. Slike samtaler er aldri noe morsomt.. Har hatt de selv noen ganger. Men tror det henger litt sammen med det som Ugla nevnte.. det med at det er lettere for folk å se at man har det vondt om man går med krykker, enn å skulle se en hodepine... Og da er det ikke alltid enkelt for andre å skjønne når de ikke har erfart det samme.. Håper etterhvert at mannen din klarer å forstå dette på et vis, og støtter deg istedet for å ta opp slike samtaler. Endret 24. februar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. februar 2008 #1150 Del Skrevet 24. februar 2008 Men tror det henger litt sammen med det som Ugla nevnte.. det med at det er lettere for folk å se at man har det vondt om man går med krykker.. Min arb.giver kunne ikke fatte og begripe hvorfor jeg ble sykemeldt på grunn av bivirkning av medisinene jeg måtte ta.. "Da kan man jo bare la være å ta medisinene, når man blir syk av de.." presterte h*n å si til meg! At de skulle stoppe videre utvikkling av sykdomen forstod h*n ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 #1151 Del Skrevet 24. februar 2008 Min arb.giver kunne ikke fatte og begripe hvorfor jeg ble sykemeldt på grunn av bivirkning av medisinene jeg måtte ta.. "Da kan man jo bare la være å ta medisinene, når man blir syk av de.." presterte h*n å si til meg! At de skulle stoppe videre utvikkling av sykdomen forstod h*n ikke! Noen folk VIL bare ikke forstå de!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1152 Del Skrevet 24. februar 2008 Der var du jo... Da kan vi ta morgen- sammen.. Tok den ute i Herlig vær her i dag Tror noen ganger at det kan være vanskelig å skjønne det for andre, for det her er vel plager som ikke synes så godt. Men han har vel levd med deg så lenge nå, at han burde skjønne det? Kanskje for lenge, sånn at det har blitt en vane? Jeg orker nemlig ikke gå å si i fra hver eneste gang jeg har vondt i hodet. Da hadde han blitt lei, selvom det er hans forsvar. Han vil at jeg skal si i fra... Forstår deg, Annie.. Plager som ikke synes utenpå kan det være vanskelig å få "forståelse" for, i vertfall føler man det sånn, når man sliter som verst.. *erfaring* Nesten så man noen ganger "ønsker" at man gikk med krykker.. ..da synes det i vertfall at man "har noe" = lettere å forklare + lettere å få forståelse.. Stor til deg, Annie.. Takk for det Ugla Det er ikke lett med de skjulte plagene nei.. Kjenner meg godt igjen her. Levde i over sju år med en mann og en svigermor som ikke skjønte et kvekk av hvordan det er å ha kroniske smerter. Det var liksom bare å ta to paracet og jobbe videre. Jeg holdt på å knekke meg selv totalt. Jeg vet ikke hvor mange diskusjoner vi hadde om dette. Og da hjalp det noen dager, også var det samme leksa igjen. Jeg blir kvalm bare jeg tenker på alle de spydighetene jeg måtte tåle fra svigermor. Jeg gikk jo bare hjemme, så jeg måtte jo klare å holde huset og hagen i perfekt orden hele tiden... Så jeg håper virkelig for din del at mannen din skjønner mer enn eks gjorde. For det er tungt i utgangspunktet å leve med kroniske smerter. Og da trenger man støtte fra de man har rundt seg. Han er veldig snill, men glemmer at jeg ikke er husmor fordi jeg selv velger det. Jeg er det fordi jeg ikke kan annet pga sykdom.. Hadde vært koselig å kunne tatt en kaffe sammen ja. Skal se om jeg ikke får det til Da blir det i så fall snakk om på lørdag.. Og så må det bli en plass som er lett for meg å finne, for jeg er ikke sååå flink til å finne frem på nye plasser Slike samtaler er aldri noe morsomt.. Har hatt de selv noen ganger. Men tror det henger litt sammen med det som Ugla nevnte.. det med at det er lettere for folk å se at man har det vondt om man går med krykker, enn å skulle se en hodepine... Og da er det ikke alltid enkelt for andre å skjønne når de ikke har erfart det samme.. Håper etterhvert at mannen din klarer å forstå dette på et vis, og støtter deg istedet for å ta opp slike samtaler. Du kan jo komme hit. Det er lett å finne Det er ikke ofte vi har de samtalene heldigvis, og han er utrolig snill og tålmodig, men innimellom må jeg bare minne han på det. Min arb.giver kunne ikke fatte og begripe hvorfor jeg ble sykemeldt på grunn av bivirkning av medisinene jeg måtte ta.. "Da kan man jo bare la være å ta medisinene, når man blir syk av de.." presterte h*n å si til meg! At de skulle stoppe videre utvikkling av sykdomen forstod h*n ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. februar 2008 #1153 Del Skrevet 24. februar 2008 Vær forsiktig med hodet ditt, Annie..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. februar 2008 #1154 Del Skrevet 24. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. februar 2008 #1155 Del Skrevet 24. februar 2008 Du kan jo komme hit. Det er lett å finne GPS er en fin ting :juhu: Jeg skal forhåpentligvis treffe Annie neste helg!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #1156 Del Skrevet 24. februar 2008 GPS er en fin ting :juhu: Jeg skal forhåpentligvis treffe Annie neste helg!! :juhu: HELDIGRISER!!! *misunnelig på dere begge* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. februar 2008 #1157 Del Skrevet 24. februar 2008 Skulle en tur inn og oppdatere meg her i går, men så hadde mannen og jeg en av "de" samtalene. Tror det gikk bra, men det vil tiden vise. Han skjønner ikke at det å ha kronisk hodepine og vondt i nakke nesten kan sidestilles med en full jobb. Jeg er ikke hjemmeværende husmor fordi jeg ønsker det. Jeg er hjemme fordi jeg har kroniske plager. Akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv! Håper samtalen hjalp! Jeg sier jo heller ikke fra når jeg har vondt. Det blir han jo bare lei av å høre, og blir sett på som syting. Dessuten har jeg jo vondt hele tiden, selv om det ikke vises. Er så enig i det Ugla sier her: Forstår deg, Annie.. Plager som ikke synes utenpå kan det være vanskelig å få "forståelse" for, i vertfall føler man det sånn, når man sliter som verst.. *erfaring* Nesten så man noen ganger "ønsker" at man gikk med krykker.. ..da synes det i vertfall at man "har noe" = lettere å forklare + lettere å få forståelse.. Stor til deg, Annie.. Var det noen som nevnte svigermødre her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. februar 2008 #1158 Del Skrevet 24. februar 2008 Forstår deg, Annie.. Plager som ikke synes utenpå kan det være vanskelig å få "forståelse" for, i vertfall føler man det sånn, når man sliter som verst.. *erfaring* Nesten så man noen ganger "ønsker" at man gikk med krykker.. ..da synes det i vertfall at man "har noe" = lettere å forklare + lettere å få forståelse.. Stor til deg, Annie.. Signerer denne. Akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv! Håper samtalen hjalp! Jeg sier jo heller ikke fra når jeg har vondt. Det blir han jo bare lei av å høre, og blir sett på som syting. Dessuten har jeg jo vondt hele tiden, selv om det ikke vises. Er så enig i det Ugla sier her: Var det noen som nevnte svigermødre her? Jepp, det var meg. Og hver gang jeg tenker på henne, blir jeg minnet om hvor fantastisk godt det er å være singel igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. februar 2008 #1159 Del Skrevet 24. februar 2008 Signerer denne. Jepp, det var meg. Og hver gang jeg tenker på henne, blir jeg minnet om hvor fantastisk godt det er å være singel igjen... Det du skrev minte meg nemlig om noen jeg kjenner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 24. februar 2008 #1160 Del Skrevet 24. februar 2008 Skulle en tur inn og oppdatere meg her i går, men så hadde mannen og jeg en av "de" samtalene. Tror det gikk bra, men det vil tiden vise. Han skjønner ikke at det å ha kronisk hodepine og vondt i nakke nesten kan sidestilles med en full jobb. Jeg er ikke hjemmeværende husmor fordi jeg ønsker det. Jeg er hjemme fordi jeg har kroniske plager. Håper det går bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå