Impala Skrevet 22. februar 2008 #1121 Del Skrevet 22. februar 2008 Det hørtes godt ut :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #1122 Del Skrevet 22. februar 2008 Nå står lasagnen i ovnen. Baguettene legger jeg inn mot slutten av steketiden. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. februar 2008 #1123 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Det er lenge siden han var ferdig Vi møtte dem på Gardermoen, så det ble ikke noe besøk,... INGEN vil komme hit! Hei hei Aislin Neida, men har vært helt "tom" i dag. Og ørlite pclei... Det er så mye og oppdatere meg i, at jeg mister motet og heller holder meg borte. OG siden jeg ikke får lov til å ta "annier" så blir det lite pc på meg kjenner jeg... Jeg skal til "nabobygda" di neste helg Velkommen i klubben... har enda ikke klart å oppdatere meg på alle bøkene siden ferien min jeg... Ble helt motløs, og da er det som du sier lettere å bare holde seg borte.... Ikke lenge igjen nå da. Den dagen skal jeg på Harrytur Jeg skal på harrytur i morgen jeg Har bare tatt 2 annier.... Men det var bøker som var så lange... Og min var den ene... ----- Ha en koselig helg Annie! Endret 22. februar 2008 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. februar 2008 #1124 Del Skrevet 22. februar 2008 Nå står lasagnen i ovnen. Baguettene legger jeg inn mot slutten av steketiden. Gleder meg *misunnelig* Varmer opp noe gryterett jeg fant i frysen jeg. Blir da mett av det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. februar 2008 #1125 Del Skrevet 22. februar 2008 God helg til deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 22. februar 2008 #1126 Del Skrevet 22. februar 2008 HA en god helg Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 22. februar 2008 #1127 Del Skrevet 22. februar 2008 God helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. februar 2008 #1128 Del Skrevet 22. februar 2008 Skal gå å lage middag. I dag blir det lasagne og hvitløksbaguetter Fikk lyst på hvitløksbaguetter jeg også, men det er vel litt sent nå, får heller finne på noe til middag i morgen som passer! Håper du og Prinsessa koser dere med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #1129 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg skal til "nabobygda" di neste helg Velkommen i klubben... har enda ikke klart å oppdatere meg på alle bøkene siden ferien min jeg... Ble helt motløs, og da er det som du sier lettere å bare holde seg borte.... Og min var den ene... ----- Ha en koselig helg Annie! Kommer du innom her også? Eller treffes vi for en kaffe et sted? Hadde vært kjempehyggelig Jeg måtte bare... Alternativet var at jeg ikke hadde kommet meg inn dit igjen er jeg redd.. ----- Ha en fin helg du også *misunnelig* Varmer opp noe gryterett jeg fant i frysen jeg. Blir da mett av det også... Det var kjempegodt God helg til deg og dine! God helg til dere også loffen HA en god helg Annie! God helg malle God helg.. God helg Ugla Fikk lyst på hvitløksbaguetter jeg også, men det er vel litt sent nå, får heller finne på noe til middag i morgen som passer! Håper du og Prinsessa koser dere med besøk Det gjør vi. Men merker at det er mer støy og rot enn vanlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 23. februar 2008 #1130 Del Skrevet 23. februar 2008 Skal gå å lage middag. I dag blir det lasagne og hvitløksbaguetter Lasagne er det lenge siden vi har hatt, det var en god ide. Håper dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. februar 2008 #1131 Del Skrevet 23. februar 2008 Ser at du er logga på så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 23. februar 2008 #1132 Del Skrevet 23. februar 2008 Merkelig... :klø: Her var det (mot normalt!) "fort jobb" å oppdatere seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 23. februar 2008 #1133 Del Skrevet 23. februar 2008 Ser at du er logga på så! Åhh ja... :juhu: Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 23. februar 2008 #1134 Del Skrevet 23. februar 2008 ..men hvor ble det av deg, Annie..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. februar 2008 #1135 Del Skrevet 23. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 23. februar 2008 #1136 Del Skrevet 23. februar 2008 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 24. februar 2008 #1137 Del Skrevet 24. februar 2008 Hun har helt sikkert sovna på pcen hun og. Er nemlig ikke lenge før jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. februar 2008 #1138 Del Skrevet 24. februar 2008 Det skal du se det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 24. februar 2008 #1139 Del Skrevet 24. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. februar 2008 #1140 Del Skrevet 24. februar 2008 *sjekker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå