Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I tillegg skal mannen gjøre om telefonledningsnettet i huset her, så vi blir uten telefon og pc i noen timer. Antar det blir mer enn noen, ting har det med å ta mer tid enn beregnet når det gjelder sånt...

Vi snakkes brått!! :klem:

:goodbye:

:dåne:

Er du fortsatt uten pc..??

:hallo: forresten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med familiebesøk, noen som kjører dem oppover så det blir besøk til deg også?

Håper du ikke blir nettløs for lenge :)

Det er lenge siden han var ferdig :) Vi møtte dem på Gardermoen, så det ble ikke noe besøk,... INGEN vil komme hit! :trist:

Husk at du ikke må legge på dynetrekkene nå da. Du får jo hodepine hver gang du gjør det... :klem:

:sjenert:

Hallo Annie!

Måtte komme inn på besøk, nå

som du har kommet hjem.

:hallo:

Hei hei Aislin :vinke:

:dåne:

Er du fortsatt uten pc..??

:hallo: forresten... :)

Neida, men har vært helt "tom" i dag. Og ørlite pclei... Det er så mye og oppdatere meg i, at jeg mister motet og heller holder meg borte. OG siden jeg ikke får lov til å ta "annier" så blir det lite pc på meg kjenner jeg... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake da forresten. Får håpe at oppdateringa ikke tar for lang tid. (hadde vel tatt noen annier jeg da) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg helt og holdent oppdater i alle blogger om dagen, men er lite oppdatert i dagbøkene. Grunnen til det vel de fleste av dere.

Og malle, nei, jeg er da aldeles ikke for ung til litt :sengekos:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder meg helt og holdent oppdater i alle blogger om dagen, men er lite oppdatert i dagbøkene. Grunnen til det vel de fleste av dere.

Og malle, nei, jeg er da aldeles ikke for ung til litt :sengekos:;)

:ler: Vet det, bare navnet ditt vitner om veldig ung alder. Måtte bare kommentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med den gjengen her er det bare å legge seg i hardtrening :ler:

Eller. Det kan jo misforstås helt. Egentlig vet jeg ikke helt hva jeg mente med det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...