Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig er Annie-jenta vår hjemme igjen. :klemmer:

:klemmer:

Velkommen hjem! :roser: Fått ladet batteriene?

Takk for det. Har ladet noe, men trenger MINST en uke til... ;) Takk for fine :roser:

ANNIE..!!! :klemmer:

Velkommen hjem!! :roser:

Jeg bor (dessverre) ikke der fast.. Innlegget var skrevet fra hytta. Når Annie skrev fra Spania, og fortalte hvordan det var der, måtte jo jeg "skryte" litt av hvordan jeg hadde det også... :sjarmor:

:fnise:

UGLA! :klem:

Jeg foretrekker sol og varme før snø og kuldegrader... ;)

:hoppe: Annie!

MALLE!! :hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ålreit med både sol og varme, og snø og kuldegrader jeg da. Men ikke sånn midt i mellom, slaps og ekkelt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem postet i: Kuppmakerne

Poster Innlegg

malle 242

Annie 127

Inlove 109

Multi 98

Skravla 89

kamela 56

loffen 45

Tigerjente 39

Ugla 37

iss 33

Nå må du stå på Annie, dersom du skal klare å ha flest innlegg i egen bok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UGLA! :klem:

Jeg foretrekker sol og varme før snø og kuldegrader... ;)

"Ja-takk, begge deler..."

:klemmer: på Annie, nå som hun endelig er hjemme igjen... :)

Synes det er ålreit med både sol og varme, og snø og kuldegrader jeg da. Men ikke sånn midt i mellom, slaps og ekkelt :fnise:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem postet i: Kuppmakerne

Poster Innlegg

malle 242

Annie 127

Inlove 109

Multi 98

Skravla 89

kamela 56

loffen 45

Tigerjente 39

Ugla 37

iss 33

Nå må du stå på Annie, dersom du skal klare å ha flest innlegg i egen bok :fnise:

Æh... det ække så nøye.,. Jeg tar deg nok igjen skal du se ;)

Kommer forøvrig ALDRI til å bli oppdatert... Nå tenkte jeg at jeg skulle sitte her litt, og da kom mannen og måtte bruke pcen.. :sukk: Tror jeg går å legger meg. Har vondt i skuldra etter å ha strigla en hest i en time.. Den RØYTER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem, Annie :roser:

Tok litt tid å oppdatere seg her inne, straffen for å ikke være innom en dag. Håper du har kommet i orden i huset og fått ryddet vekk alt fra turen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. Holder på med vask av ferietøy, samt generell opprydding her i dag. Skal begynne på soverommet vårt i dag... :sukk: Må også finne frem sengetøy til de to som kommer etterpå. Blir hyggelig for Prinsessa med besøk :)

I tillegg skal mannen gjøre om telefonledningsnettet i huset her, så vi blir uten telefon og pc i noen timer. Antar det blir mer enn noen, ting har det med å ta mer tid enn beregnet når det gjelder sånt...

Vi snakkes brått!! :klem:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Holder på med vask av ferietøy, samt generell opprydding her i dag. Skal begynne på soverommet vårt i dag... :sukk: Må også finne frem sengetøy til de to som kommer etterpå. Blir hyggelig for Prinsessa med besøk :)

I tillegg skal mannen gjøre om telefonledningsnettet i huset her, så vi blir uten telefon og pc i noen timer. Antar det blir mer enn noen, ting har det med å ta mer tid enn beregnet når det gjelder sånt...

Vi snakkes brått!! :klem:

:goodbye:

Koselig med familiebesøk, noen som kjører dem oppover så det blir besøk til deg også?

Håper du ikke blir nettløs for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du ikke må legge på dynetrekkene nå da. Du får jo hodepine hver gang du gjør det... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:banantroll:

Håper at du får en fin dag, og ikke stresser for mye. :klemmer:

Godt hun ikke er innom og ser :banantroll:, han kan jo stresse hvem som helst!

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...