malle Skrevet 20. februar 2008 #1041 Del Skrevet 20. februar 2008 Det er bare det at noen ganger trengs det svære sleiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #1042 Del Skrevet 20. februar 2008 Endelig er Annie-jenta vår hjemme igjen. Velkommen hjem! Fått ladet batteriene? Takk for det. Har ladet noe, men trenger MINST en uke til... Takk for fine ANNIE..!!! Velkommen hjem!! Jeg bor (dessverre) ikke der fast.. Innlegget var skrevet fra hytta. Når Annie skrev fra Spania, og fortalte hvordan det var der, måtte jo jeg "skryte" litt av hvordan jeg hadde det også... UGLA! Jeg foretrekker sol og varme før snø og kuldegrader... Annie! MALLE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 20. februar 2008 #1043 Del Skrevet 20. februar 2008 Synes det er ålreit med både sol og varme, og snø og kuldegrader jeg da. Men ikke sånn midt i mellom, slaps og ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 20. februar 2008 #1044 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvem postet i: Kuppmakerne Poster Innlegg malle 242 Annie 127 Inlove 109 Multi 98 Skravla 89 kamela 56 loffen 45 Tigerjente 39 Ugla 37 iss 33 Nå må du stå på Annie, dersom du skal klare å ha flest innlegg i egen bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 20. februar 2008 #1045 Del Skrevet 20. februar 2008 UGLA! Jeg foretrekker sol og varme før snø og kuldegrader... "Ja-takk, begge deler..." på Annie, nå som hun endelig er hjemme igjen... Synes det er ålreit med både sol og varme, og snø og kuldegrader jeg da. Men ikke sånn midt i mellom, slaps og ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #1046 Del Skrevet 20. februar 2008 Hvem postet i: Kuppmakerne Poster Innlegg malle 242 Annie 127 Inlove 109 Multi 98 Skravla 89 kamela 56 loffen 45 Tigerjente 39 Ugla 37 iss 33 Nå må du stå på Annie, dersom du skal klare å ha flest innlegg i egen bok Æh... det ække så nøye.,. Jeg tar deg nok igjen skal du se Kommer forøvrig ALDRI til å bli oppdatert... Nå tenkte jeg at jeg skulle sitte her litt, og da kom mannen og måtte bruke pcen.. Tror jeg går å legger meg. Har vondt i skuldra etter å ha strigla en hest i en time.. Den RØYTER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 20. februar 2008 #1047 Del Skrevet 20. februar 2008 God natt Annie.Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. februar 2008 #1048 Del Skrevet 21. februar 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 21. februar 2008 #1049 Del Skrevet 21. februar 2008 God morgen! Ser jeg har litt av en jobb for å komme halvveis opp på listen i denne boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. februar 2008 #1050 Del Skrevet 21. februar 2008 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. februar 2008 #1051 Del Skrevet 21. februar 2008 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. februar 2008 #1052 Del Skrevet 21. februar 2008 Velkommen hjem, Annie Tok litt tid å oppdatere seg her inne, straffen for å ikke være innom en dag. Håper du har kommet i orden i huset og fått ryddet vekk alt fra turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. februar 2008 #1053 Del Skrevet 21. februar 2008 Hester røyter skikkelig nå når dem mister vinterpelsen, og røytetiden varer leeeeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #1054 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei hei. Holder på med vask av ferietøy, samt generell opprydding her i dag. Skal begynne på soverommet vårt i dag... Må også finne frem sengetøy til de to som kommer etterpå. Blir hyggelig for Prinsessa med besøk I tillegg skal mannen gjøre om telefonledningsnettet i huset her, så vi blir uten telefon og pc i noen timer. Antar det blir mer enn noen, ting har det med å ta mer tid enn beregnet når det gjelder sånt... Vi snakkes brått!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. februar 2008 #1055 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei hei. Holder på med vask av ferietøy, samt generell opprydding her i dag. Skal begynne på soverommet vårt i dag... Må også finne frem sengetøy til de to som kommer etterpå. Blir hyggelig for Prinsessa med besøk I tillegg skal mannen gjøre om telefonledningsnettet i huset her, så vi blir uten telefon og pc i noen timer. Antar det blir mer enn noen, ting har det med å ta mer tid enn beregnet når det gjelder sånt... Vi snakkes brått!! Koselig med familiebesøk, noen som kjører dem oppover så det blir besøk til deg også? Håper du ikke blir nettløs for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 21. februar 2008 #1056 Del Skrevet 21. februar 2008 Hei hei. Holder på med vask av ferietøy, samt generell opprydding her i dag. Skal begynne på soverommet vårt i dag... Må også finne frem sengetøy til de to som kommer etterpå. Blir hyggelig for Prinsessa med besøk Husk at du ikke må legge på dynetrekkene nå da. Du får jo hodepine hver gang du gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 21. februar 2008 #1057 Del Skrevet 21. februar 2008 :banantroll: Håper at du får en fin dag, og ikke stresser for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. februar 2008 #1058 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) :banantroll: Håper at du får en fin dag, og ikke stresser for mye. Godt hun ikke er innom og ser :banantroll:, han kan jo stresse hvem som helst! Endret 21. februar 2008 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 21. februar 2008 #1059 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes at den er morsom jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 21. februar 2008 #1060 Del Skrevet 21. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå