Skravla Skrevet 18. februar 2008 #861 Del Skrevet 18. februar 2008 *løper og gjemmer meg* Gidder ikke å rydde, jeg satte mer tyrker i barskapet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #862 Del Skrevet 18. februar 2008 Har hatt en ræva dag. Begynte så bra. Jeg dusja, klippet håret mitt, det var sol, jeg reist og kjøpte ferskt brød og vi spiste med ungene. Så var katastrofen et faktum. Jeg fikk hodepine. Ikke en sånn liten"kan ta et par ibuxtypen", men en skikkelig en! La meg på senga med gardinene for, etterhvert måtte også persiennene ned, og døra lukkes. Sov 3 timer og sto opp igjen. Tok mer piller, men uten migrenemedisinene mine, gikk det ikke over. I ettermiddag reiste jeg, mamma og ungene ut for å finne et apotek og jeg fikk handlet Imigran. Fyttikatta for noe dyre piller!!! :dåne: Over kr 200 for 4 små rosa saker... !! Jaja, jeg måtte jo bare ha dem. Da jeg hadde fått i meg en sånn, reiste vi til et par gift-shops, og vi fikk handla et par souvernirer. Kom tilbake hit og Prinsessa ordnet seg. Hun MÅTTE jo sminke seg!!! Vi skulle nemlig ut og spise middag sammen med foreldrene mine. Reiste bort på en lokal restaurant her, og spiste kjempegod mat. Bestillte entrecote, og det er de største biffene jeg noensinne har sett!! De var på MINST 400 gram hver!! La oss si det sånn, vi ble METTE!!! Orket ikke engang kaffe eller noe dessert, det var ikke plass til mer.. Nå skal vi slappe av resten av kvelden. Ungene spiller PS2 og mannen leser. Jeg skal.... oi, der mista Poden en tann!! Visste ikke at han hadde løs tann engang jeg. Han skulle ta en bit av en sjokolade og dermed var tanna ute. Det er herved bevist at sjokolade ikke er bra for tennene... Eh... jo, jeg skal sitte her litt og oppdatere meg, drikke litt og slappe av før jeg finner senga og begynner å pakke i morra.. VIL IKKE HJEM, samtidig som det sikkert blir litt godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #863 Del Skrevet 18. februar 2008 *løper og gjemmer meg* Gidder ikke å rydde, jeg satte mer tyrker i barskapet..... Men den tar jo Inlove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. februar 2008 #864 Del Skrevet 18. februar 2008 Men den tar jo Inlove.... Du får sitte her å passe på da.... Synd med hodepinen. Hadde jo håpet at du skulle få slippe den i ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #865 Del Skrevet 18. februar 2008 Har meg selv å skylde, jeg burde ikke klippet håret mitt i morges... Men det er kjedelig å bli påminnet hodepinen på den måten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 18. februar 2008 #866 Del Skrevet 18. februar 2008 Er festen over? Jeg har jo pyntet meg og greier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 18. februar 2008 #867 Del Skrevet 18. februar 2008 Er festen over? Jeg har jo pyntet meg og greier.... Hvisker at eieren er tilbake, så vi har gjemt oss slik at vi slipper å rydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. februar 2008 #868 Del Skrevet 18. februar 2008 Er festen over? Jeg har jo pyntet meg og greier.... Var ikke noe særlig til liv her nei... :klø: Får se om de har oversett noe i barskapet vi da... Jepp.. her er og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. februar 2008 #869 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvisker at eieren er tilbake, så vi har gjemt oss slik at vi slipper å rydde. Dæven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2008 #870 Del Skrevet 18. februar 2008 HVor mange tyrkere har det blitt nå da InLove? SCHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!!!!!!!!! *henter mer tyrker i barskapet* Begynte å sitere dere, men ga opp.. Sier bare RYDD OPP ETTER DERE!!! Glem det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2008 #871 Del Skrevet 18. februar 2008 Har meg selv å skylde, jeg burde ikke klippet håret mitt i morges... Men det er kjedelig å bli påminnet hodepinen på den måten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 18. februar 2008 #872 Del Skrevet 18. februar 2008 Skål allesammen Tar meg ..... - Tåler ikke tyrker(les trusefjerner) så godt.... Ingen har vel sett noen rote....det som skjer på festen blir på festen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. februar 2008 #873 Del Skrevet 18. februar 2008 Egentlig burde vi vel glede henne med en 50-siders fest som velkommen-hjem-hilsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. februar 2008 #874 Del Skrevet 18. februar 2008 Egentlig burde vi vel glede henne med en 50-siders fest som velkommen-hjem-hilsen? Da får dere natteranglere stå på. Jeg skal legge meg snart. Men en siste kan jeg da ta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. februar 2008 #875 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg må også legge meg. Men vi har vel litt tid i morgen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 18. februar 2008 #876 Del Skrevet 18. februar 2008 Egentlig burde vi vel glede henne med en 50-siders fest som velkommen-hjem-hilsen? Da får dere natteranglere stå på. Jeg skal legge meg snart. Men en siste kan jeg da ta... ... ... *bidrar til 50-sider-fest* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 19. februar 2008 #877 Del Skrevet 19. februar 2008 Når er det Annie kommer i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 19. februar 2008 #878 Del Skrevet 19. februar 2008 Så synd at siste feriedagen ble ødelagt av hodepine Er festen over? Jeg har jo pyntet meg og greier.... Festen er ikke over, det er kake igjen! Egentlig burde vi vel glede henne med en 50-siders fest som velkommen-hjem-hilsen? La oss gjøre det! Jeg må også legge meg. Men vi har vel litt tid i morgen også? Vi er i gang! Når er det Annie kommer i dag? Vet ikke, bare å henge i nå! :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 19. februar 2008 #879 Del Skrevet 19. februar 2008 *bidrar* Innom for å ta inn posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 19. februar 2008 #880 Del Skrevet 19. februar 2008 *vanner plantene litt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå