loffen Skrevet 14. februar 2008 #721 Del Skrevet 14. februar 2008 HELLØU!!!! Modern og fadern er hos tannlegen i dag, og det blåser smådjevler ute. I sta måtte vi faktisk spyle verandadøra, for den var full av saltvann!! 2-3 meter høye bølger, det innbyr ikke til strandvær.. Skal ut og spise på Burger King, av alle plasser i dag. Mannen som ville dit. Så får vi se hvordan den er her.. Liker ikke BK noe særlig, men jeg blir sikkert mett.. Skal forsøke å oppdatere meg litt her nå, blir vel bare en bok i dag, om dere har skrevet like mye alle andre steder, som dere har gjort her.. Det hørtes ille ut det været! Håper det bedrer seg, og at dere får noen dager med ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. februar 2008 #722 Del Skrevet 14. februar 2008 Kjedelig med dårlig vær. Men jeg vet hva jeg ville valgt hvis det sto mellom sol hjemme og regn i Spania -tross alt... Kos deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 14. februar 2008 #723 Del Skrevet 14. februar 2008 Kos deg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. februar 2008 #724 Del Skrevet 14. februar 2008 HELLØU!!!! Modern og fadern er hos tannlegen i dag, og det blåser smådjevler ute. I sta måtte vi faktisk spyle verandadøra, for den var full av saltvann!! 2-3 meter høye bølger, det innbyr ikke til strandvær.. Skal ut og spise på Burger King, av alle plasser i dag. Mannen som ville dit. Så får vi se hvordan den er her.. Liker ikke BK noe særlig, men jeg blir sikkert mett.. Skal forsøke å oppdatere meg litt her nå, blir vel bare en bok i dag, om dere har skrevet like mye alle andre steder, som dere har gjort her.. Synes Burger King er bra, jeg! Ja det er kjedelig med så mye vind. Det er ikke noe fint å være ute i det hele tatt... Men det er godt å være borte Har dere basseng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #725 Del Skrevet 14. februar 2008 Uansett har du bedre vær enn jeg har. Her er det snøstorm i dag... Takke meg til 15 grader og vind da gitt Har du sjekket mulighetene for å dra på noen utflukter litt bort fra sjøsprøyten? Er ikke så mye som er åpent her, men noe skal vi da få til Senere i dag skal vi kjøre en tur. Været kan man desverre ikke gjøre noe med Nope.. Det hørtes ille ut det været! Håper det bedrer seg, og at dere får noen dager med ! Det er meldt bra fra lørdag av, men på tirsdag reiser i jo, så det er ikke optimalt.. Jaja, vi koser oss allikevel vi Nå skal ungene ut og bade i bassenget Kjedelig med dårlig vær. Men jeg vet hva jeg ville valgt hvis det sto mellom sol hjemme og regn i Spania -tross alt... Kos deg videre! Valget er ikke så vanskelig nei.. Kos deg, ja! GJETT OM VI GJØR!!! til dere alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #726 Del Skrevet 14. februar 2008 Vi har basseng ja Kamela Eget i hagen her. Men det er for kaldt for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. februar 2008 #727 Del Skrevet 14. februar 2008 Vi har basseng ja Kamela Eget i hagen her. Men det er for kaldt for meg... Er det ikke oppvarmet? :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. februar 2008 #728 Del Skrevet 14. februar 2008 så koselig å lese at du har en fin ferie, tross været. Jeg føler med deg ang den oppdateringsjobben.. Tar meg ikke helt tid til å følge med overalt jeg heller nå når jeg har ferie... Stor kos deg videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 14. februar 2008 #729 Del Skrevet 14. februar 2008 DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. Du er virkelig SKIKKELIG irritert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #730 Del Skrevet 14. februar 2008 Er det ikke oppvarmet? :gråte: Ikke oppvarmet nei... så koselig å lese at du har en fin ferie, tross været. Jeg føler med deg ang den oppdateringsjobben.. Tar meg ikke helt tid til å følge med overalt jeg heller nå når jeg har ferie... Stor kos deg videre!!! prioriterer ikke å oppdatere meg jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #731 Del Skrevet 14. februar 2008 Du er virkelig SKIKKELIG irritert Fikk jo stadig feilmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #732 Del Skrevet 14. februar 2008 Godt å se deg innom Annie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #733 Del Skrevet 14. februar 2008 Godt å se deg innom Annie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aislin Skrevet 14. februar 2008 #734 Del Skrevet 14. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 14. februar 2008 #735 Del Skrevet 14. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 14. februar 2008 #736 Del Skrevet 14. februar 2008 Endelig ble du så trøtt av å hoppe så du sovnet. (Lurer på om hun går på speed jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 14. februar 2008 #737 Del Skrevet 14. februar 2008 Endelig ble du så trøtt av å hoppe så du sovnet. (Lurer på om hun går på speed jeg) Prøver bare å bli sprek.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. februar 2008 #738 Del Skrevet 15. februar 2008 God morgen - det er fredag :juhu: Er det her det fest i tomt hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 15. februar 2008 #739 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Jeg er for! Endret 15. februar 2008 av Idril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 15. februar 2008 #740 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg er for! Jeg blir med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå