malle Skrevet 14. februar 2008 #701 Del Skrevet 14. februar 2008 God morgen alle sammen. Nå skal jeg straks ut i å gå en lang tur sammen med to kollegaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 14. februar 2008 #702 Del Skrevet 14. februar 2008 PELL DEG HIT!!!! Det skulle du tenkt på da du bestilte flybillettene jeg kan anbefale å bestille en til meg også neste gang... Sunshine kan ikke komme til deg, for jeg synes det er så deilig å ha henne her. Ikke krangle nå! Jeg er stor nok for alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. februar 2008 #703 Del Skrevet 14. februar 2008 God morgen alle sammen. Nå skal jeg straks ut i å gå en lang tur sammen med to kollegaer. Så flinke - god tur! Håper Sunshine har tatt turen til Annie i dag, det unner jeg henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2008 #704 Del Skrevet 14. februar 2008 Så flinke - god tur! Håper Sunshine har tatt turen til Annie i dag, det unner jeg henne Sunshine er ihvertfall ikke her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. februar 2008 #705 Del Skrevet 14. februar 2008 Hun er her! Forøvrig tenker jeg akkurat som Daria når det gjelder pruting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2008 #706 Del Skrevet 14. februar 2008 Hun er her! Forøvrig tenker jeg akkurat som Daria når det gjelder pruting. Har aldri prutet jeg heller. Ikke har jeg vært særlig på reisefot. Og ikke er jeg tøff nok til å prøve meg på sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #707 Del Skrevet 14. februar 2008 Det skulle du tenkt på da du bestilte flybillettene jeg kan anbefale å bestille en til meg også neste gang... Ikke krangle nå! Jeg er stor nok for alle! Ikke skryt på deg noe.... Du er ikke SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ stor. Hvis vi snakker om meg i stedet, så er jeg ikke bare stor i kjeften.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #708 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. Endret 14. februar 2008 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #709 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. Endret 14. februar 2008 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #710 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. Endret 14. februar 2008 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #711 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. Endret 14. februar 2008 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. februar 2008 #712 Del Skrevet 14. februar 2008 Du gjør ditt beste or å havne høyere oppe på lista, Skravla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. februar 2008 #713 Del Skrevet 14. februar 2008 Du gjør ditt beste or å havne høyere oppe på lista, Skravla? Må jo det for å holde følge med Malle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. februar 2008 #714 Del Skrevet 14. februar 2008 DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. DrittPC. Eller egentlig er det den dumme tilgangen til nettet. Du gjør ditt beste or å havne høyere oppe på lista, Skravla? Må jo det for å holde følge med Malle. Du ofrer deg, skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #715 Del Skrevet 14. februar 2008 HELLØU!!!! Modern og fadern er hos tannlegen i dag, og det blåser smådjevler ute. I sta måtte vi faktisk spyle verandadøra, for den var full av saltvann!! 2-3 meter høye bølger, det innbyr ikke til strandvær.. Skal ut og spise på Burger King, av alle plasser i dag. Mannen som ville dit. Så får vi se hvordan den er her.. Liker ikke BK noe særlig, men jeg blir sikkert mett.. Skal forsøke å oppdatere meg litt her nå, blir vel bare en bok i dag, om dere har skrevet like mye alle andre steder, som dere har gjort her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2008 #716 Del Skrevet 14. februar 2008 Synes godt du kunne fått skikkelig fint vær nå da. Det hadde du fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #717 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja det er kjedelig med så mye vind. Det er ikke noe fint å være ute i det hele tatt... Men det er godt å være borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. februar 2008 #718 Del Skrevet 14. februar 2008 Uansett har du bedre vær enn jeg har. Her er det snøstorm i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. februar 2008 #719 Del Skrevet 14. februar 2008 Har du sjekket mulighetene for å dra på noen utflukter litt bort fra sjøsprøyten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. februar 2008 #720 Del Skrevet 14. februar 2008 Været kan man desverre ikke gjøre noe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå