Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kan du legge deg nå da :fnise:

Blir ganske snart ja. Føler meg ikke helt frisk i kveld. Så jeg trenger nok litt søvn snart ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 2500 Tigerjente.

ANNIE

Så godt å høre at du koser deg. Du har fortjent å ha det fint og avslappende nå.

Sunshine kan ikke komme til deg, for jeg synes det er så deilig å ha henne her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri å dere har skravla i dag. :ler:

Sunshine har vært her i dag og hun. Det var ordentlig deilig. Minsten og jeg var ute og gikk i 2 timer i dag.

Endret av malle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva driver du med da? Oppdaterer deg? :fnise:

Jeg fikk oppdatert en del på jobben, men jammen har det vært skravling i kveld også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruer meg allerede til oppdateringsjobben jeg får når jeg kommer hjem... :ler:

Gjett om vi gleder oss til å høre klagene dine :skratte:

Synes du var en god pruter, marked er gøy!

Håper været er bedre i dag. Kos deg videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunshine har vært her i dag og hun. Det var ordentlig deilig. Minsten og jeg var ute og gikk i 2 timer i dag.

Å så deilig lang tur!!

Skulle hatt med deg på tur jeg da, skjønner jeg Annie. For pruting er det verste jeg vet :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så deilig lang tur!!

Skulle hatt med deg på tur jeg da, skjønner jeg Annie. For pruting er det verste jeg vet :sukk:

Jeg var tøffere på sånt når jeg var yngre (20 år siden eller noe sånt), nå vet jeg sannelig ikke om jeg synes det er så moro lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prutet på noe i mitt liv, jeg... Eller der løy jeg, for jeg prutet faktisk på et skjerf hos en gateselger i Roma for noen år siden. Hukommelse er fine saker! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke prute... Først og fremst fordi det er så lite penger det er snakk om for meg i forhold til hva det er for selgeren. Jeg ble ledd av i Moskva av resten av reisefølge fordi jeg betale en tegner så mye mer enn det en av de andre hadde gjort. For meg var det uansett ikke mye penger -tror det var knapt 100 kr -men for ham betydde det antagelig en særdeles god uke. Da har jeg ikke samvittighet til å prute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...