malle Skrevet 13. februar 2008 #601 Del Skrevet 13. februar 2008 ER STUM AV BEUNDRING!!! :dåne: Måtte oppdatere meg på 7 eller 8 sider! (kom ut av tellinga) Mannen klarte som Impala skrev, å glemme pc veska, med pc, kamera og videokamera!! Heldigvis har vi bra mobiler med bra kamera og modern har jo både pc og kamera Sitter og drikker rødvin og Baylies og har drukket champis. Er stuptrøtt og skal snart legge meg. Ungene sovnet med en gang og nå sitter mamma, mannen igjen oppe og slapper av og prater. I morra er det marked som står på programmet. Vi snakkes brått, kommer IKKE til å oppdatere meg i de andre bøkene i kveld i allefall.. Kos deg masse på tur. Skjønner ikke hvorfor du ikke vil oppdatere deg i de andre bøkene i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 13. februar 2008 #602 Del Skrevet 13. februar 2008 Sorry altså, men nå Må jeg legge meg. Nattinatt! Håper dere har det fint Annie! :-D God natt Loffen. Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. februar 2008 #603 Del Skrevet 13. februar 2008 Kos deg videre! God at dere er vel fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 13. februar 2008 #604 Del Skrevet 13. februar 2008 Kos deg videre! God at dere er vel fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #605 Del Skrevet 13. februar 2008 malle 168 Annie 83 Multi 67 Skravla 48 Inlove 46 loffen 29 kamela 27 iss 26 Tigerjente 20 Yngste 17 Loevinna 17 kort innpå 12 Impala 11 Sunshine 6 Jerle 5 Aislin 3 Idril 3 Brukernavn 3 Ugla 2 Dallandra 1 Daria 1 kiwii 1 vimse 1 Klarte ikke å la være, må bare gni det inn. Bare vent til jeg kommer hjem og begynner i dagboka di *MUHAHAHA* Sorry altså, men nå Må jeg legge meg. Nattinatt! Håper dere har det fint Annie! :-D Så langt er det kjempefint!!! Kos deg masse på tur. Skjønner ikke hvorfor du ikke vil oppdatere deg i de andre bøkene i kveld. Du kan jo lure litt på det du Kos deg videre! God at dere er vel fremme. Takk for det Dere er herlige alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 13. februar 2008 #606 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Bare vent til jeg kommer hjem og begynner i dagboka di *MUHAHAHA* Så langt er det kjempefint!!! Du kan jo lure litt på det du :ler: Takk for det Dere er herlige alle sammen!!! Å nå ble jeg redd Ja, jeg lurer enda. Endret 13. februar 2008 av malle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. februar 2008 #607 Del Skrevet 13. februar 2008 Her er det altfor stille nå. Blir ikke rare oppdateringsjobben for Annie med dette tempoet... Mohahaha! Her skal vi ha det gøy ja! Jeg elsker hjemmealene fester, spesielt de som varer i en uke, og de der jeg slipper å rydde!!! Så flott! Jeg gidder i hvertfall ikke å rydde. Skal hente inn posten, men ikke mer. Kan sette frem en skål med grønnsåpe under sofaen, det lukter godt! ER STUM AV BEUNDRING!!! :dåne: Måtte oppdatere meg på 7 eller 8 sider! (kom ut av tellinga) Mannen klarte som Impala skrev, å glemme pc veska, med pc, kamera og videokamera!! Heldigvis har vi bra mobiler med bra kamera og modern har jo både pc og kamera Sitter og drikker rødvin og Baylies og har drukket champis. Er stuptrøtt og skal snart legge meg. Ungene sovnet med en gang og nå sitter mamma, mannen igjen oppe og slapper av og prater. I morra er det marked som står på programmet. Vi snakkes brått, kommer IKKE til å oppdatere meg i de andre bøkene i kveld i allefall.. Så godt at dere er vel fremme Kos dere på marked i dag! Når du kommer så langt, hvordan er været og temperaturen? malle 168 Annie 83 Multi 67 Skravla 48 Inlove 46 loffen 29 kamela 27 iss 26 Tigerjente 20 Yngste 17 Loevinna 17 kort innpå 12 Impala 11 Sunshine 6 Jerle 5 Aislin 3 Idril 3 Brukernavn 3 Ugla 2 Dallandra 1 Daria 1 kiwii 1 vimse 1 Klarte ikke å la være, må bare gni det inn. Du har noe å leve opp til i dag, Malle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 13. februar 2008 #608 Del Skrevet 13. februar 2008 Dere andre og, vi må jo la Annie få litt å gjøre når hun skal prøve å oppdatere seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. februar 2008 #609 Del Skrevet 13. februar 2008 Dere andre og, vi må jo la Annie få litt å gjøre når hun skal prøve å oppdatere seg. Ja, vi er da i gang ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 13. februar 2008 #610 Del Skrevet 13. februar 2008 Får prøve så godt vi kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. februar 2008 #611 Del Skrevet 13. februar 2008 Misunner Annie som er i varmere strøk akkurat nå, her er det tåkete og glatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 13. februar 2008 #612 Del Skrevet 13. februar 2008 Her er det i dag, og foreløpig 9,5 grader i solveggen. Deilig. Men misunner Annie for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #613 Del Skrevet 13. februar 2008 Her er det møkkavær i dag. Grått og trist. Og det blir nok noe nedbør her snart også Godt at dere har kommet dere vel nedover Annie. Kos dere på markedet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. februar 2008 #614 Del Skrevet 13. februar 2008 Slik skjer når du ikke er her hele tiden. Enkelte har et liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #615 Del Skrevet 13. februar 2008 Enkelte har et liv Hvem da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. februar 2008 #616 Del Skrevet 13. februar 2008 God tur Annie. Håper du koser deg enormt mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. februar 2008 #617 Del Skrevet 13. februar 2008 Utrolig, med jeg ser plutselig at det blir likevel :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. februar 2008 #618 Del Skrevet 13. februar 2008 Enkelte har et liv Ikke noen vi kjenner, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 13. februar 2008 #619 Del Skrevet 13. februar 2008 31 sider!!! Her er jeg borte en eneste dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. februar 2008 #620 Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke noen vi kjenner, vel? Kan da ikke være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå