Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er jeg ikke sprek i dag???? :hoho:

Utrolig hva du får til idag :) Og når du nå har nådd 2000 innlegg så blir du helt stille, fordi du er utslitt??? :fnise:

Annie kan jo ikke sitte på KG hele ferien sin, hun skal jo ut i :sol: !

:juhu:

Klart hun må det! sol er medisin for sjelen!! :hoppe:

:hoho:

*føler meg veldig snill i dag*

:skratte: du gjør det ja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for sånne paranoide sjeler som meg passer det perfekt. Synes det er veldig greit å spre detaljene om jakten på pianisten over flest mulig bøker... :hoho:

Når selv klan-medlemmer blir forvirriet, da funker systemet vårt... :jepp:

:ler: Da er jeg fornøyd også!!

:smilyblomst:

Titter innom det nye nabolaget for å hilse på....

- Aislin :kosteskaft:

:velkommen: hit :)

Endelig fant jeg dere! Skjønte ingenting da jeg kom inn i gamleboka og oppdaget at alle andre var borte! Men jeg er her nå og har "bare" 15 sider å lese!

Gratulerer med ny bok, forresten!

Takk for det og :velkommen: hit :klem:

Annie kan jo ikke sitte på KG hele ferien sin, hun skal jo ut i :sol: !

:juhu:

Noe blir det kanskje etter at alle andre har lagt seg, men rekker nok ikke så mye som jeg sitter på nett nå. Håper ikke det i hvertfall ;)

:hoho:

*føler meg veldig snill i dag*

:tunge1:

:fnise: Håper du har en fin dag.

Tenk at det bare er to dager igjen til du skal på ferie! :sol::hoppe:

OG JEG GLEDER MEG!!! Burde ha pakka, men er så sliten..

Sto opp 9.30 og fikk dusja og sminket meg. Så var det ned på kulturskolen igjen. Seminaret til ungene fortsatte i dag. Måtte varme 90 pølser og skjære opp frukt til alle. Enkelt og lettvindt, men det skal gjøres. Etter å ha vært der i nesten 4 timer, var det opp i stallen, hente hesten ute, og få den inn for strigling og påsaling.

Sto og så på Prinsessa i en time og så var det endelig hjem. Er sliten i beina og hodet, og lurer på om jeg skal ta meg en liten time på sofaen. Så må jeg skrive opp hva vi skal ha med oss og finne kofferter, sjekke at alt er rent osv..

Men nå, skal jeg hvile litt.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare 16 sider på 2 dager.

Håper ikke alle innlegg blir like korte når du er på ferie, da kommer det til å gå mye tid på oppdateringer!

Unn deg en liten hvil, det har du fortjent :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 16 sider på 2 dager.

Håper ikke alle innlegg blir like korte når du er på ferie, da kommer det til å gå mye tid på oppdateringer!

Unn deg en liten hvil, det har du fortjent :klemmer:

Det er i grunn greit med korte innlegg, da går det fort å oppdatere seg ;)

Takk, finner sofaen nå :)

Svogeren min kommer på TV etterpå. Mer info i bloggen for de som er interesserte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Da er jeg fornøyd også!!

:velkommen: hit :)

Takk for det og :velkommen: hit :klem:

Noe blir det kanskje etter at alle andre har lagt seg, men rekker nok ikke så mye som jeg sitter på nett nå. Håper ikke det i hvertfall ;)

:tunge1:

OG JEG GLEDER MEG!!! Burde ha pakka, men er så sliten..

Sto opp 9.30 og fikk dusja og sminket meg. Så var det ned på kulturskolen igjen. Seminaret til ungene fortsatte i dag. Måtte varme 90 pølser og skjære opp frukt til alle. Enkelt og lettvindt, men det skal gjøres. Etter å ha vært der i nesten 4 timer, var det opp i stallen, hente hesten ute, og få den inn for strigling og påsaling.

Sto og så på Prinsessa i en time og så var det endelig hjem. Er sliten i beina og hodet, og lurer på om jeg skal ta meg en liten time på sofaen. Så må jeg skrive opp hva vi skal ha med oss og finne kofferter, sjekke at alt er rent osv..

Men nå, skal jeg hvile litt.. :Gjesp:

De fleste koffertene tror jeg du finner hjemme hos Skravla. Hun og KI snubler stadig i noen av dem... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
De har så mange kofferter dem 2, så de burde ikke merke at jeg tar et par.. :ler:

Du kan sikkert ta flere hvis du trenger. Skravla og KI finner alltid nye kofferter de... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...