malle Skrevet 10. februar 2008 #301 Del Skrevet 10. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 10. februar 2008 #302 Del Skrevet 10. februar 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 10. februar 2008 #303 Del Skrevet 10. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 10. februar 2008 #304 Del Skrevet 10. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 10. februar 2008 #305 Del Skrevet 10. februar 2008 Er jeg ikke sprek i dag???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yngste Skrevet 10. februar 2008 #306 Del Skrevet 10. februar 2008 Annie kan jo ikke sitte på KG hele ferien sin, hun skal jo ut i ! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 10. februar 2008 #307 Del Skrevet 10. februar 2008 *føler meg veldig snill i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. februar 2008 #308 Del Skrevet 10. februar 2008 Er jeg ikke sprek i dag???? Utrolig hva du får til idag Og når du nå har nådd 2000 innlegg så blir du helt stille, fordi du er utslitt??? Annie kan jo ikke sitte på KG hele ferien sin, hun skal jo ut i ! :juhu: Klart hun må det! sol er medisin for sjelen!! *føler meg veldig snill i dag* du gjør det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. februar 2008 #309 Del Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #310 Del Skrevet 10. februar 2008 Ja, for sånne paranoide sjeler som meg passer det perfekt. Synes det er veldig greit å spre detaljene om jakten på pianisten over flest mulig bøker... Når selv klan-medlemmer blir forvirriet, da funker systemet vårt... Da er jeg fornøyd også!! Titter innom det nye nabolaget for å hilse på.... - Aislin hit Endelig fant jeg dere! Skjønte ingenting da jeg kom inn i gamleboka og oppdaget at alle andre var borte! Men jeg er her nå og har "bare" 15 sider å lese! Gratulerer med ny bok, forresten! Takk for det og hit Annie kan jo ikke sitte på KG hele ferien sin, hun skal jo ut i ! :juhu: Noe blir det kanskje etter at alle andre har lagt seg, men rekker nok ikke så mye som jeg sitter på nett nå. Håper ikke det i hvertfall *føler meg veldig snill i dag* Håper du har en fin dag. Tenk at det bare er to dager igjen til du skal på ferie! OG JEG GLEDER MEG!!! Burde ha pakka, men er så sliten.. Sto opp 9.30 og fikk dusja og sminket meg. Så var det ned på kulturskolen igjen. Seminaret til ungene fortsatte i dag. Måtte varme 90 pølser og skjære opp frukt til alle. Enkelt og lettvindt, men det skal gjøres. Etter å ha vært der i nesten 4 timer, var det opp i stallen, hente hesten ute, og få den inn for strigling og påsaling. Sto og så på Prinsessa i en time og så var det endelig hjem. Er sliten i beina og hodet, og lurer på om jeg skal ta meg en liten time på sofaen. Så må jeg skrive opp hva vi skal ha med oss og finne kofferter, sjekke at alt er rent osv.. Men nå, skal jeg hvile litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. februar 2008 #311 Del Skrevet 10. februar 2008 med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. februar 2008 #312 Del Skrevet 10. februar 2008 ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. februar 2008 #313 Del Skrevet 10. februar 2008 dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. februar 2008 #314 Del Skrevet 10. februar 2008 Bare 16 sider på 2 dager. Håper ikke alle innlegg blir like korte når du er på ferie, da kommer det til å gå mye tid på oppdateringer! Unn deg en liten hvil, det har du fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #315 Del Skrevet 10. februar 2008 Bare 16 sider på 2 dager. Håper ikke alle innlegg blir like korte når du er på ferie, da kommer det til å gå mye tid på oppdateringer! Unn deg en liten hvil, det har du fortjent Det er i grunn greit med korte innlegg, da går det fort å oppdatere seg Takk, finner sofaen nå Svogeren min kommer på TV etterpå. Mer info i bloggen for de som er interesserte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2008 #316 Del Skrevet 10. februar 2008 Da er jeg fornøyd også!! hit Takk for det og hit Noe blir det kanskje etter at alle andre har lagt seg, men rekker nok ikke så mye som jeg sitter på nett nå. Håper ikke det i hvertfall OG JEG GLEDER MEG!!! Burde ha pakka, men er så sliten.. Sto opp 9.30 og fikk dusja og sminket meg. Så var det ned på kulturskolen igjen. Seminaret til ungene fortsatte i dag. Måtte varme 90 pølser og skjære opp frukt til alle. Enkelt og lettvindt, men det skal gjøres. Etter å ha vært der i nesten 4 timer, var det opp i stallen, hente hesten ute, og få den inn for strigling og påsaling. Sto og så på Prinsessa i en time og så var det endelig hjem. Er sliten i beina og hodet, og lurer på om jeg skal ta meg en liten time på sofaen. Så må jeg skrive opp hva vi skal ha med oss og finne kofferter, sjekke at alt er rent osv.. Men nå, skal jeg hvile litt.. De fleste koffertene tror jeg du finner hjemme hos Skravla. Hun og KI snubler stadig i noen av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #317 Del Skrevet 10. februar 2008 De har så mange kofferter dem 2, så de burde ikke merke at jeg tar et par.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. februar 2008 #318 Del Skrevet 10. februar 2008 De har så mange kofferter dem 2, så de burde ikke merke at jeg tar et par.. Du kan sikkert ta flere hvis du trenger. Skravla og KI finner alltid nye kofferter de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. februar 2008 #319 Del Skrevet 10. februar 2008 Kanskje du får dem ferdig pakket med kofferttanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. februar 2008 #320 Del Skrevet 10. februar 2008 Grattis med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå