Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #261 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg skal ha en knall ferie! ! ! ! Har rett og slett bestemt meg for det! Gidder ikke ønske deg en fin ferie enda jeg. Regner med noen hundre innlegg før tirsdag. Så jeg venter til det nærmer seg avreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #262 Del Skrevet 9. februar 2008 Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 9. februar 2008 #263 Del Skrevet 9. februar 2008 *snart på bunnen av vinflaska* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 9. februar 2008 #264 Del Skrevet 9. februar 2008 *snart på bunnen av vinflaska* Jeg og, men her var det gjort på 2 glass. De er kjempestore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #265 Del Skrevet 9. februar 2008 Tror jeg snart skal sette korken på juledrammen for i kveld. Må vel snart finne senga mi... Trenger skjønnhetssøvn jeg vet dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #266 Del Skrevet 9. februar 2008 FYLLESVIN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #267 Del Skrevet 9. februar 2008 FYLLESVIN!!!! Jeg vet... Angrer sikkert i morgen, når jeg ikke gidder å gjøre noe husarbeide før jeg drar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 9. februar 2008 #268 Del Skrevet 9. februar 2008 Føler meg sånn jeg og. De glassene vi har tar 3 dl hver seg. Tror ikke jeg har tatt så mye siden jeg ble gravid med minsten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #269 Del Skrevet 9. februar 2008 Husarbeidet går ingensteder. Og dere fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. februar 2008 #270 Del Skrevet 9. februar 2008 Skal alle pakke i morgen? Og drikker alle??? ÅÅåhh! Jeg får holde meg til colaen min jeg, og det faktum at jeg slipper å pakke enda! (selv om jeg egentlig føler at det er noe jeg bør pakke til :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 9. februar 2008 #271 Del Skrevet 9. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 9. februar 2008 JEg er bare stor i kjeften, jeg drikker 7up free.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 9. februar 2008 #273 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg er desverre ikke stor i kjeften. Men det VAR veldig godt med rødvin til biffen i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #274 Del Skrevet 9. februar 2008 Skal alle pakke i morgen? Og drikker alle??? ÅÅåhh! Jeg får holde meg til colaen min jeg, og det faktum at jeg slipper å pakke enda! (selv om jeg egentlig føler at det er noe jeg bør pakke til :klø: ) Jeg skal ikke pakke i morgen. Jeg skal på møte og forhåpentligvis treffe pianisten. Og Annie sa jeg ikke trengte pakke for den byturen... Og ja, jeg har drukket et lite glass med juledram (tør ikke mer enn det i kveld...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. februar 2008 #275 Del Skrevet 9. februar 2008 Herlig Inlove! Håper du koser deg masse da! Vi vil heie deg i mål vettu! Dette burde jeg vel egentlig skrive hos deg, men shit au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #276 Del Skrevet 9. februar 2008 Her skriver vi usammenhengende og hos hverandre, for å forvirre mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. februar 2008 #277 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er jo egentlig ganske lurt da! Nobody knows exactly hwo we are and where we live!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 9. februar 2008 #278 Del Skrevet 9. februar 2008 Og nå husket jeg hva jeg skulle skrive her i sta! Så utrolig gøy at det er såpass kort tid igjen til dere reiser! Håper dere får en kjempeutrolig flott tur, og at du får ladet batteriene dine litt. (i tilfelle jeg ikke kommer tilbake før du reiser) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 9. februar 2008 #279 Del Skrevet 9. februar 2008 Blir forvirra stadig vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #280 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er jo egentlig ganske lurt da! Nobody knows exactly hwo we are and where we live!! Nemlig!! Og nå husket jeg hva jeg skulle skrive her i sta! Så utrolig gøy at det er såpass kort tid igjen til dere reiser! Håper dere får en kjempeutrolig flott tur, og at du får ladet batteriene dine litt. (i tilfelle jeg ikke kommer tilbake før du reiser) Tusen takk Blir forvirra stadig vekk Det er meninga det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå