Loevinna Skrevet 9. februar 2008 #241 Del Skrevet 9. februar 2008 Her er det liv og røre som alltid ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #242 Del Skrevet 9. februar 2008 Det hadde du aldri klart å holde hemmelig for oss Her er det liv og røre som alltid ja Ser ikke du på film?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #243 Del Skrevet 9. februar 2008 Ser ikke du på film?? Har hørt om folk som sitter på KG mens de vasker hus også jeg. Det meste kan vel kombineres med KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 9. februar 2008 Og for ikke å snakke om å pakke mens man sitter her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #245 Del Skrevet 9. februar 2008 Har tatt oppvasken her på KG også jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 #246 Del Skrevet 9. februar 2008 Ser ikke du på film?? Jeg ble nedstemt :gjeiper: Så da gadd jeg ikke være sosial lenger Har hørt om folk som sitter på KG mens de vasker hus også jeg. Det meste kan vel kombineres med KG... Det går fint an å kombinere kg med husarbeid ja! Og for ikke å snakke om å pakke mens man sitter her... Det skal jeg gjøre i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 #247 Del Skrevet 9. februar 2008 Har tatt oppvasken her på KG også jeg... Jeg har heldigvis oppvaskmaskin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #248 Del Skrevet 9. februar 2008 Har tatt oppvasken her på KG også jeg... Det gjør jeg hver dag. Har oppvaskmaskin Jeg ble nedstemt :gjeiper: Så da gadd jeg ikke være sosial lenger Det går fint an å kombinere kg med husarbeid ja! Det skal jeg gjøre i morgen... Da hadde ikke jeg giddi å være sosial heller Må begynne å pakke i morgen jeg også. Ungene må si i fra hva de vil ha med seg, så kan jeg plukke ut det jeg mener ikke passer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #249 Del Skrevet 9. februar 2008 Trenger ikke pakke jeg. Skal bare med bussen til byen. Holder vel lenge med lommebok og busskort da skulle jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #250 Del Skrevet 9. februar 2008 Burde holde det da ja.. Blir litt mer å pakke når 4 stk skal til Spania en uke... :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 #251 Del Skrevet 9. februar 2008 Det gjør jeg hver dag. Har oppvaskmaskin Da hadde ikke jeg giddi å være sosial heller Må begynne å pakke i morgen jeg også. Ungene må si i fra hva de vil ha med seg, så kan jeg plukke ut det jeg mener ikke passer.. Er glad jeg bare har til meg selv å pakke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #252 Del Skrevet 9. februar 2008 Annie har sagt at jeg slipper å pakke :juhu: Så da kan jeg bare fortsette å drikke da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 #253 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg skal huske å pakke med meg en eller to viner i kofferten min i morgen jeg.. Så kan jeg spandere på de hjemme neste uke :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #254 Del Skrevet 9. februar 2008 Alltid koselig å spandere litt godsaker på de man er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #255 Del Skrevet 9. februar 2008 Regner med at vi får vin når vi kommer frem på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 9. februar 2008 #256 Del Skrevet 9. februar 2008 Alle sammen. Så at InLove skåla, så da tenke jeg at jeg kunne og. 2 glass med rødvin i kveld, og noen blir nesten svingstang. Men de var store da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 #257 Del Skrevet 9. februar 2008 Alltid koselig å spandere litt godsaker på de man er glad i. Tror jeg har bortimot 10-15 fasker stående, så da gjør det ikke noe om jeg spanderer litt heller Klarer ikke å drikke opp alt sammen selv... Regner med at vi får vin når vi kommer frem på tirsdag ikke lenge til tirsdag!! Håper dere får en knall ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. februar 2008 #258 Del Skrevet 9. februar 2008 Alle sammen. Så at InLove skåla, så da tenke jeg at jeg kunne og. 2 glass med rødvin i kveld, og noen blir nesten svingstang. Men de var store da. Du kan godt få litt juledram av meg i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 9. februar 2008 #259 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Tror jeg har bortimot 10-15 fasker stående, så da gjør det ikke noe om jeg spanderer litt heller Klarer ikke å drikke opp alt sammen selv... Vin blir aldri gammelt her ikke lenge til tirsdag!! Håper dere får en knall ferie Signerer den. ! Endret 9. februar 2008 av malle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #260 Del Skrevet 9. februar 2008 er ikke med på noe som er helt normalt jeg vet du... Tror jeg har bortimot 10-15 fasker stående, så da gjør det ikke noe om jeg spanderer litt heller Klarer ikke å drikke opp alt sammen selv... ikke lenge til tirsdag!! Håper dere får en knall ferie! Jeg skal ha en knall ferie! ! ! ! Har rett og slett bestemt meg for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå