Gjest Knekkebrød Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Det er mye snakk om at man ikke kan la partneren sin gå lenge uten sex her. Har dere noen gang sex med partneren bare for å glede han eller henne selv om dere ikke har lyst? Hvordan virker det inn på dere? Trigger det lysten eller blir den mindre av dette? Eller er det helt i orden?
Storm83 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Ja, jeg har hatt det flere ganger. Samboer har et større behov enn meg for selve sexen, jeg kan gå lenge uten sålenge jeg får kos. Jeg tror ikke det gjør noe med lysten. Det er helt ok, men det blir jo ikke like bra sex som det kunne vært da....
Gjest Pet Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Ja, det kan jeg godt ha. Har jo ikke ulyst på ham heller, og jeg nyter alltid sexen når vi først selv om jeg ikke var kåt i ugangspunktet. Det virker ikke inn på sexlivet på noen spesiell måte, og jeg synes det er helt ok å være uselvisk mht sex, så lenge det ikke er slik at jeg av en eller annen grunn absolutt ikke vil ha sex med ham der og da, pga uløste konflikter, sykdom etc.
Gjest Knekkebrød Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Ja, jeg har hatt det flere ganger. Samboer har et større behov enn meg for selve sexen, jeg kan gå lenge uten sålenge jeg får kos. Jeg tror ikke det gjør noe med lysten. Det er helt ok, men det blir jo ikke like bra sex som det kunne vært da.... Later du som om du nyter det da? Eller gjør du akkurat så lite ut av det som du vil?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå