Helena Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 Du gir inntrykk av å tjene rimelig godt, samtidig som du bare er 25. Så da lurer jeg på: hva slags utdannelse har du? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Minnie har studert det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Hver eneste gang jeg begir meg inn i en diskusjon om jobb, utdannelse og penger endel det alltid i ett sabla bråk. Men for å ta det kort så har jeg tatt min hovedutdannelse i England og har bla. gått på privatskole i Chicago hvor jeg er født. Har du ytterligere spm. så ta det via PM. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~nette Skrevet 29. april 2003 #4 Del Skrevet 29. april 2003 Stemmer det at du var utvekslingsstudent 1 år i USA, Minnie, eller blander jeg deg sammen med en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Stemmer det at du var utvekslingsstudent 1 år i USA' date=' Minnie, eller blander jeg deg sammen med en annen?[/quote'] Tror nok at du blander meg med en annen. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå