Pludre Skrevet 7. april 2002 #1 Del Skrevet 7. april 2002 Hei ! Måtte bare repetere for dere at tidspunktet for avreisen på bussturen vår er klokken 12 !! Oppmøte ved bussen er litt før som at dere kan bli telt! * en, to, fem, oops, må begynne på den igjen, en, to, tre* *teller intenst inni seg før det stokker seg helt * Med god hjelp av råneengelen Eivissa somhar hjulpet meg å telle, er antallet passasjerer i den bevingede gullbussen oppskrevet på denne listen : Litago Væren Tuva HMSP Tyren Vinga Smil Melian Lily @lfa + 1 Lottemor Tusenfryd Kris Usikker Eivissa Connie Gurken + Pludre som er sjåfør Da er ni 19 stykker da !! Jeg stiller opp bussen 10 minutter før avgang, altså 1150 ! Så må dere stille opp da, sånn at dere rekker bussen Hilsen deres eminente bussjåfør Pludre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. april 2002 #2 Del Skrevet 7. april 2002 Hei Pludre Jeg blir også med på sigthseeing til gullepleskogen. Vi sees om en halv times tid 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 7. april 2002 #3 Del Skrevet 7. april 2002 Pludre! Jeg vil gjerne være med på busstur! Fint vær er det i dag også; vi må stoppe og ha piknik underveis. Har med jordbær og champagne til alle som vil ha! (Det er sånn champagne som man bare drysser litt englestøv i, så kan sjåføren også drikke den uten fare! Fint hva?) Dette skal bli zupert! Klemmeklem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 7. april 2002 #4 Del Skrevet 7. april 2002 Hei,- her er jeg. Nå er jeg klar til å reise på tur. Vet jeg er litt tidlig ute, men tenkte at jeg kunne bli kjent med dere andre før turen starter. Gleder meg veldig til å møte @lfa, min nye medarbeider , og alle dere andre. @lfa: Gjett om vi skal gi de andre litt å lese om på bassengkanten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 7. april 2002 #5 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg er klar. Har gnidd søvnen ut av øynene og er ready. La oss råne avgårde.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 7. april 2002 #6 Del Skrevet 7. april 2002 Gikk meg vill fant ikke bussen ,men no var jeg hær... Hvor er de andre er de sent ute? tar meg en pære brus men jeg venter noen andre som vil ha??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 7. april 2002 #7 Del Skrevet 7. april 2002 Send en over, pærebrus er mega. Er alle på plass da? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 7. april 2002 #8 Del Skrevet 7. april 2002 Heisann, hoppsann!!! Nå er jeg her!!!! Det tok litt tid, for jeg måtte finne en ekstra stooor kaffekanne til PæreKaffen som jeg har med!!! Men nå er alt i orden! Pludre, vil du ha en smak??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 7. april 2002 #9 Del Skrevet 7. april 2002 Jeg er klar, men har noen sett Væren? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 7. april 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 7. april 2002 Hei ! Nå er bussen kjørt frem !! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 7. april 2002 #11 Del Skrevet 7. april 2002 Ja takk, Lottemor. Jeg vil gjerne ha. Vil du ha en Bamsemums da? Er det noen som vet om bussen har aircondition? Det er jo så fint vær idag. Tror jeg setter meg i bussen og venter. Er det noen som vil sitte med meg? (Pleier ikke å bli bilsyk..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 7. april 2002 #12 Del Skrevet 7. april 2002 Næmen så fin buss du har da Pludre!!!!! Får jeg gå inn å prøvesitte??? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurken Skrevet 7. april 2002 #13 Del Skrevet 7. april 2002 Åhh,- dette var en fancy buss. En ordentlig englebuss. Er det en minibar med pærebrus jeg ser der bak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 7. april 2002 #14 Del Skrevet 7. april 2002 Ja, Pludre. Det må jeg si. Denne bussen var fin. Den har du vært flink med. Kan jeg sitte foran sammen med sjåføren da Pludre? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 7. april 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 7. april 2002 Hei ! Ville bare foreslå at vi møtes inne på chatten, så kan bussturen kjøres derfra !! Lettere å bli kjent da !! Vi venter der inne !! Hilsen deres ydmyke bussjåfør Pludre12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 7. april 2002 #16 Del Skrevet 7. april 2002 Heisann Gurken! Jeg vil gjerne sitte sammen med deg på bussen!!!! Vil du smake PæreKaffen min????12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 7. april 2002 #17 Del Skrevet 7. april 2002 Hei alle som skal på busstur! Vi er mange inne på chatten. Kom da vel, vi venter på dere. Bussen går snart. Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå