Gå til innhold

Felles interesser?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sina_*
Skrevet

Hei

Jeg lurer på hva som gir dere glede å gjøre sammen med kjæresten?

Hva styrker forholdet, hva er fint å gjøre sammen?

Grunnen til at jeg spør, er at mannen min holder på å fake ut, han synes ikke vi gjør noe sammen lenger. Bortsett fra hus og barn da, og det er ikke nok for å være kjærester.

Vær så snill, få høre fra dere. Hva liker dere å gjøre

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Kanskje det ikke handler så mye om akkurat hva man gjør sammen, men at man tar seg tid til å bare være kjærester?

Hvis jeg skal ramse opp hva vi liker å gjøre sammen: gå tur (skog, fjell, ski), trene, gå på kafé, konserter, ut og spise. En del av disse aktivitetene innebærer prating, og for meg er det viktigere at vi har mye å snakke om av alt mellom himmel og jord, enn akkurat hva vi gjør sammen. Vi må ikke alltid prate heller, men det er noe med å trives sammen i det man gjør.

Hvis dere trives sammen, kan dere kanskje gjøre omtrent hva som helst, bare det gir dere en følelse av å være kjærester, og ikke bare familieorganisatorer?

Kanskje dansekurs også kan være noe, kom jeg på.

Gjest StockDama
Skrevet

Spiller, vi er begge litt nerder, så en del tid går til det. Ellers så skaffer vi oss en serie vi ser sammen, en film, bare ligger på sofaen og gjør ingenting.

Men nå har vi ikke barn, så vi har ikke noe tidspress på når vi kan bare være kjærester.

Skrevet (endret)

Vi har hund, så det er vår store felles interesse. Mye tid går med på å trene dressur og å gå tur med vofsen, for ikke å snakke om at vi prater om bikkja også. Friluftsliv generelt gir oss mye glede og ellers så ser vi endel dvd. Ofte tv-serier som vi følger med på sammen. Vi er også glad i å lage mat sammen, så som oftest diller vi rundt på kjøkkenet sammen når middagen lages. Dette er veldig koselig :).

Endret av pusla
Skrevet

Vi lager mat sammen, ser på tv/film sammen, går på kino, shopper ( :jepp: ), går på museum, går ut og spiser, trener eller bare slapper av på sofaen sammen..

Og ikke minst jobber vi sammen

Som noen andre over her sa, så er det kanskje ikke så viktig akkurat hva dere gjør, men heller at dere tilbringer tid sammen bare dere to?

Gjest gjest sina
Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Dere har helt rett, det er kanskje ikke så viktig hva vi gjør, bare at vi kan være sammen. Helst alene uten unger. Det er så fort gjort å glemme i hverdagen, vi haster fra det ene til det andre og så går tiden.

Trodde jeg hadde et bunnsolid ekteskap jeg, så feil kan en ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...