Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på noe om den. Om den er bra og hvordan huden blir , så lurer jeg på om jeg må bruke dermalogica rens etter den eller kan jeg bruke annet merke ? for jeg bruker til vanlige Exuviance da. Og har lyst og prøve denne . Jeg bruker solfaktor hver dag , og mineralfoundation og rouge i ansiktet. Og har ganske mye fett på hud overflaten pga jeg har fet hud. Noen som har erfaringer eller kan svare på spørsmålet ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne rensen. Den etterlater huden ren og fin. Jeg bruker den i en kombinasjon med Ultracalming cleanser fra Dermalogica. Syns den er veldig grei fordi at når jeg har den slipper jeg å skaffe meg en sterk rens som muligens tørrer ut huden. Istedet kan jeg bruke to milde. Fungerer flott!

Skrevet

Jeg fikk denne anbefalt av hudterapeut og kjøpte den i dag.. den føles veldig bra på huden hittil iallfall. :) Jeg ser faktisk at den løser opp talget i porene mine (har store, sorte prikker på nesa). Jeg vet ikke om den kommer til å fjerne prikkene helt, men det ser lovende ut iallfall. Jeg bruker special cleansing gel til vanlig, og kommer til å bruke den i tillegg om morgenen. Om kvelden tror jeg det holder med bare Precleanse. Du kan sikkert bruke rens fra et annet merke, men den er vel tilpasset dermalogica sine renser, vil jeg tro.

Skrevet

Jeg elsker denne, bruker den før Special Cleansing gel morgen og kveld.

Skrevet

Takk for svar :) Den høres bra ut da.. Har porer og ganske mye talg på huden.

Det skader vel ikke å bruke den sammen med Exuviance rens ?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at det kan skade; en rens skyller du uansett av huden. Jeg har selv kjøpt PreCleanse, og planlegger å bruke den sammen med renseprodukter fra andre enn Dermalogica (jeg har tørr hud).

Skrevet

Ja , en rens skyller man av ja.. Så det kan vel ikke skade. På strawberrynet var den til 213 .. Og jeg har bestilt mange ganger der så får den til under 200 :)

Skrevet

Selv om jeg egentlig elsker renseoljer, så synes jeg at precleanse er dårlig. Tynn og forsvinner på huden så det blir unødvendig mye friksjon når jeg skal massere litt for å løse opp sminke og tilføre vann. Vanskelig å få vekk, selv om jeg bruker ekstra rens. Og viktigst av alt, den gir meg urenheter. Kommer ikke til å kjøpe denne igjen.

Skrevet

Jeg elsket precleanse i begynnelsen. Den fjernet de sorte prikkene nesten helt. Men etter et par måneders bruk kom urenhetene. Porene ble tilstoppet, og jeg hadde plutselig sorte prikker på kinnene (hvor jeg aldri hadde hatt det før). Jeg fortsatte å bruke den i en måneds tid til i håp om at det skulle bedre seg, men i stedet ble det bare verre. Det tok ca en måned fra jeg sluttet å bruke den til huden min var tilnærmet normal igjen. Har forresten fet hun og brukte den sammen med dermal clay cleanser.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Huff, jeg angrer på kjøpet. :tristbla: Den tar ikke mascaraen i det hele tatt, i motsetning til andre renseoljer. Dessuten legger den igjen en hinne på huden som selv ikke en skummende rens klarer å fjerne.

Skrevet
Huff, jeg angrer på kjøpet. :tristbla: Den tar ikke mascaraen i det hele tatt, i motsetning til andre renseoljer. Dessuten legger den igjen en hinne på huden som selv ikke en skummende rens klarer å fjerne.

Bra det ikke er bare jeg som er misfornøyd. Jeg har litt lyst til å bare returnere den til Dermalogica, men gidder ikke siden jeg kjøpte den på LF. Hadde jeg kjøpt i salong her hadde jeg uten tvil gått tilbake med den, spesielt siden den gir meg kviser selvom jeg har brukt en "forskriftsmessig".

Skrevet

Hmmmm, rart....hos meg tar den mascaraen som bare det, og etterlater ingen hinne heller. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd!

Skrevet

Da vet jeg ikke helt.. Men siden jeg har fet hud , og noen av de som har skrevet her som var misfornøgd hadde jo fet hud. Og jeg vil ikke ha flere kviser . Det begynner faktisk å bli bedre av Exuviance nå , det hjelper virkelig. Så jeg tror jeg dropper den , men andre kan skrive sin erfaring om den her :)

Skrevet
Da vet jeg ikke helt.. Men siden jeg har fet hud , og noen av de som har skrevet her som var misfornøgd hadde jo fet hud. Og jeg vil ikke ha flere kviser . Det begynner faktisk å bli bedre av Exuviance nå , det hjelper virkelig. Så jeg tror jeg dropper den , men andre kan skrive sin erfaring om den her :)

Jeg har ikke fet hud, nå om vinteren er den tørr og sensitiv. Mulig jeg tar feil, men jeg tror egentlig precleanse er mer egnet for kombinasjon-fet hud. Jeg anbefaler uansett å skaffe en prøve først. :)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet
Jeg har ikke fet hud, nå om vinteren er den tørr og sensitiv. Mulig jeg tar feil, men jeg tror egentlig precleanse er mer egnet for kombinasjon-fet hud. Jeg anbefaler uansett å skaffe en prøve først. :)

Jeg er enig med Onyx; den er nok bedre for fetere hudtyper, mens den kan være litt for mye for tørr hud. Men få tak i en prøve i stedet for å bomkjøpe.

Skrevet

Ikke enig, min hud er tørr og sensibel (sier hudpleier), og som sagt funker den kjempebra på meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...