Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen prøvd Comet Sharping Solutions Body Contour Gel der ute? Tenker da spes på arr....

Tror så absolutt ikkeno på slankekremer, men er åpen for erfaringer... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen egen erfaring med Comet, men snakket med andre som har hatt gode resultater. Men da er det mhp. reduksjon i cm, ikke på arr.

Fant en link til et billiger produkt enn Comet som visstnok skal være bra på arr, denne kan du lese om her.

Proteinfabrikken selger også krem som skal redusere fettlag, finner ingenting om reduksjon av arr, men legger ut linken her likevel.

Skrevet

tror ikke noe kan virke på cellulitter og fett, da kremene ikke går helt gjennom huden en gang... Men arr er litt intr å høre erfaringer på!

Skrevet

Tviler på at Comet hjelper for arr egentlig, den hjelper heller ingen ting mot mine litt for mange cm :( Men har du sjekka ut MD Formulations? Vet ikke om de har noe for arr, men det er mye mulig. De har det hos hudpleiere og i enkelte litt store parfymerier. Lykke til :kgsmil:

Skrevet

Man kan få stygge arr i lommeboka hvis man kjøper slike SINNSVAKE kremer.

Jeg har sagt så mye om kremer og trening her at noen synes jeg ble litt vel på tuppa og anti anti

De har vel rett..svindel tolereres ikke her i gården!

Får nesten spader når jeg tenker på at NOEN sitter hjemme på badet og smører seg inn, istedet for å ta tur ut eller til treningen...SAMTIDIG sitter NOEN ANDRE og smører sine lommebøker med salg av dette mølet..

Verden vil bedras

anti-zloty

Skrevet
Man kan få stygge arr i lommeboka hvis man kjøper slike SINNSVAKE kremer.

:ler:

Det har du rett i, og jeg er enig hva gjelder "trene-kremer" og annet TV-shop-lignende styr.

Men, jeg tror Lasse er inneforstått med dette, og han poengterte nå at dette gjaldt arr og ikke som erstattende treningsform.

Om du måtte finne på å prøve Lasse, så er jeg litt interessert i resultatet ;)

Skrevet

Ække til meg, men rapport kommer om det blir prøvd ut! JEg har også skrevet veldig sarkastisk om alle slankekremer tidligere :wink:

Skrevet

Ah. Vel, det er til meg.

Har ingen god teori på hvordan jeg tror det skulle fungere å "kreme" bort arr egentlig... Men om det funker, så er det jo greit.

Fint med eventuell rapport :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke om comet virker på arr, men reklamen sier nå det. De har i alle fall fått en ny størrelse på flasken så da kan man kjøpe ei mindre flaske for å prøve, så blir det ikke riktig så dyrt hvis det er bomkjøp.

Skrevet

Kan med min beste vilje ikke fatte at Comet skal hjelpe mot arr. Men jeg tror ikke den hjelper mot celulitter heller jeg, uansett hva reklamen sier. skal man fjerne arr, er det nok bare plastisk operasjon som hjelper og man er ikke garantert godt resultat da heller. Selv har jeg flere arr, men etter mange arr som arrete har jeg ikke lenger lyst til å fjerne dem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Comet har fjernet noen cm både rundt mage og lår hos meg, men arrene og strekkmerkene er like stygge som før. Har bare brukt kremen i ca 2 uker, så det kan jo hende at de tenger litt med tid enn fettet....

Skrevet

Kanskje litt på siden, men et smart tips. Hvis du har fått en skade og er redd for å få arr, brannsaår, rift, bitt ol så har jeg god erfaring med å bruke Decèlor Baume eessentiel. Den "healer" huden og gjør arret mindre.

Kremen inneholder 100% naturlige ingredienser og mye aromatiske oljer.

Den tar ikke bort arr som allerede er der.

Skrevet

Til alle dere negative der ute :wink: :

Jeg har nå brukt Comet-kremen i 4 uker, på den ene armen min, som har endel stykke arr som jeg har slitt med lenge..

Og, DE BLIR MINDRE! Allerede kan du se tydelig forskjell! De blir jo ikke borte, men de er bltt mer lik huden, på en måte.

Jeg er kjempefornøyd!!! Og nå går jeg bryllupet vårt i møte uten store bekymringer for den stroppeløse kjolen min :hoppe:

Den har nå iallefall hjulpet meg masse allerede! Kommer sikkert litt ann på hudtypen din osv, men for meg har den vært helt SUPER!!!

Skrevet

Ang den slankende virkningen, må jo det prøves ut når en ellers ikke slanker seg eller trimmer mer enn før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...