Gå til innhold

Dorian?

aline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...Neeeeida..... men jeg ble skrekkelig nysgjerrig på dine valg av interesser plutselig bare.. Hva GJØR du med gressplenene dine lisssom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Jeg ligger som regel og slenger på dem :ler:

Heldigvis eier jeg ingen, for da hadde Grønland hatt jaffal en åker.

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dorian

Gressplepleie høres bra ut! :briller:

Ikke brunt gress. Golf-gress er best. Eller åker man kan gjemme seg i. :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm, da er jeg med! Høres deilig ut!!

Jeg er allergisk for gress jeg da, så om jeg skal tillate meg en dag på en grønn plen her på grønnland, så må jeg ha med digert pledd som dekker en stor radius rundt meg, da kan jeg kanskje ligge litt. :grine:

Men deilig er det da, hender jeg ligger der å gråter og snufser litt (allergien fremkaller både tårer og hosting og snufsing), bare fordi det er deilig! :ler:

Har du noen ekspertråd om hvor finne de beste offentlige gressplenene på grønland da? :eeeh:(dette er da ment som en gal, flørtende gest, og ikke som en "eeh" som den kalles her da!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Æh... jeg pleier å sykle til Kalvøya, jeg da :ler:

Fint på Grønland og - spesielt langs Akerselva :briller:

Eller i Middelalderparken.

Kjipt å være allergisk, da? Men i Middelalderparken trenger du ikke ligge på gresset, der er det noen strandlignende greier :ler:

Ellers er jo Aker Brygge bra - langt fra gress, desto nærmere øl :sjarmor:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dorian

Eller Asylet, der du kan - hvis de som driver det er i godlune - få servert en øl.

Eller kaffe.

Med tiden.

Eller på Naboens, der jeg var en tur i dag :briller:

Stenger altfor tidlig, men... :ler:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botanisk Hage har også noen fine piknikk plener - kan også anbefales uten mat, med bok eller lignende.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkjipt å være allergisk ja!! :evil: men, det kunne vært værre! :D

he-he... kalvøya ja, ække det innmari langt å sykle a?

Men men, middelalderparken synes jeg er fin da!

og Aker brygge og Asylet.... nå drikker jeg ikke øl lenger heller da, etter at jeg slutta å røyke har jeg ikke tørt prøve meg på øl i det hele tatt.... :oops: Får jeg tak i rusbrus på Asylet tror du? Dersom de som driver det er skikkelig i moood.... :roll::ler:

Ellers er det en annen pub her på grønland, med uteservering på taket... der får jeg sikkert rusbrus kanskje... OG pollen... :ler:

Men med det været vi har nå er igrunnen gressplener og uteservering ganske kjipt altså!

Innendørs gressplener uten pollen og med sol..... DET burde slå igjennom!! Med vegger enten av glass eller i sånn TV-tapet som viser non-stop sol!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...