Gå til innhold

null sex lyst! hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

heihei

jeg har et stort problem, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.. jeg er 20 år, og har totalt mistet lysten på sex!

jeg elsker gutten min over alt i verden, og han er rettogslett drit sexy.. det verste er at

vi bare har vært sammen i snart 6 mnd, og tanken på sex frister like mye som å ta oppvaska..

jeg blir sinna bare jeg hører han si ordet sex!

problemet blir bare større og større.

i begynnelsen hadde vi sex ofte, og det skulle ikke mye til

før jeg ble opphissa. hvorfor eller når det begynte å gå galt, vet jeg ikke.

men nå er det blitt så ille, at det eneste vi krangler om er sex! og vi som aldri krangla i det hele tatt!

jeg har prøvd å forklare han at jeg ikke kan bli kåt på komando.

og at hver gang han klager over at han ikke får seg noe, mister jeg lysten på sex, om mulig, enda mer.

desutten virker det som om han tror at har krav på sex..

jeg får jo kjempe dårlig samvittighet, og prøver å få han til å forstå det ikke er han jeg har mistet lysten på.

hver gang får jeg det samme spørsmålet, om hva som da er grunnen. og hver gang svarer jeg det samme, som er at

jeg ikke vet. men det kan ha en del å gjøre med de medisinene jeg går på, og det at sex har blitt en krav.

jeg har forklart han mange ganger, at om han lar vær å klage, lar vær å snakke om sex i det hele tatt, og lar meg komme

til han, så kan det hende at det går over. men det kan ta litt tid. det går han med på, og jeg merker at presset

forsvinner. jeg føler meg faktisk fri. men, i det ting begynner å løsne, da klarer han ikke holde seg lenger,

og etter 2-3 dager er det på`n igjen. med klaging, spydige komentarer, dårlig humør, og konstant påminnelse

om at han aldri får seg no.

og jeg sitter igjen med en følelse av å skuffe, ikke leve opp til forventninger og at sex er et ord jeg hater.

hva skal jeg gjøre? noen som kan hjelpe meg?

jeg føler meg helt fortapt jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest koosejenta
Skrevet

det er som å høre beskrivelsen av mitt forhold,bare at det er omvenfdt..det er jeg som er damen i forholdet og det er jeg som ikke får sex...

I begynnelsen hadde vi sex opptil 4 ganger i døgnet men nå får jeg nesten ikke noe...jeg sjønner gutten din veldig godt ...Hvis jeg ikke får sex går det ut over humøret mitt,jeg blir gretten og til slutt klarer jeg ikke å la være å kommentere det...Hna sier som deg at det er presset som gjør at han får enda mer mindre lyst på sex og at han føler seg presset...Det er forferdelig vondt å vite at han føler seg presset til å ha sex med meg bare fordi han vet at jeg har mere lyst på sex enn han...jeg sjønner gutten din så inderlig....Tenk hvis det var omvendt og du ble avvist gang på gang hvis du hadde lyst?

Det er en forferdelig situasjon..etter 6mnd begynnte det å dale for hans skyld..jeg har mye lyst og like mye lyst som før men ikke han...nå har vi vært ilag i snart et år og enda er det ikke blitt bedre..jeg kan ikke prøve meg på han..da blir det verre sier han...så jeg må vente til ahn prøver seg...hvor lenge dette varer vet jeg ikke men det er vondt å vite at han ikke tenner på meg som han gjorde før

Skrevet

jeg tror det er det som gjør hele grei så forferdelig vanskelig .. det at jeg skjønner virkelig hvor vondt det er for han..

jeg er sikker på at om han hadde sakt til meg at; nå skal vi ikke ha sex på en mnd! og ment det, da hadde jeg sikkert dratt av han klærne med en gang! for da hadde det enorme presset, forventningene, og 20 kilo, lettet fra skuldrene mine..

men vi skal fikse det, må bare finne ut hvordan..

og det som er så sykt er at jeg er virkelig tiltrukket av han. jeg tenner på han, men jeg "tenner ikke på sex" uansett hvor snålt det høres ut..

Gjest StockDama
Skrevet

Ta en pause fra hverandre? Ikke ha no med hverandre å gjøre, så får du det frirommet du sårt trenger.

Skrevet

Har hatt samme problem en lang stund nå. Vært sammen typen i 4-5 år, og spesielt siste året har det vært forferdelig laber sexlyst fra min side. Han har kommentert det flere ganger og småklager litt uten å presse meg for mye, men jeg aner ikke selv hva det kommer av. Og ja det blir verre når han kommenterer det, jeg får dårlig samvittighet, men det fungerer ikke å presse megselv, da blir det bare verre.

Jeg prøvde å slutte med hormonprevansjonen for å se om det hjalp, men det gjorde det ikke overhodet.

Men så var det en annen fyr jeg ble noe interessert i på avstand, og gjett hva som skjedde da... Det var nesten som om jeg overførte lysten på den nye fyren over på kjæresten min.

Så mistet jeg lysten på den andre fyren, da forsvant sexlysten totalt igjen. Så var det en tredje fyr jeg syntes var litt interessant, da blusset sexlysten opp igjen...

Så det virker som det er en pur mental ting for min del, og at det kommer av at forholdet ikke er spennende nok følelsesmessig...

Jeg har ikke vært fysisk nær noen av de to andre overhodet, har bare hatt en vennlig relasjon til dem hele tiden, så det byr egentlig ikke på noen problemer heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...