thinkerbell Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Noen andre som skal gifte seg da? Når skal dere til frisøren?
Alyssa Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Noen andre som skal gifte seg da? Når skal dere til frisøren? Jeg ville sjekket med din frisør om hva som er vanlig å bruke av tid... Noen har "opplegg" fra formiddagen til vielse,med champange osv underveis, mens andre setter av noen timer kun til styling. Og så kommer det jo an på om du skal få lagt makeup der også..
Gjest mm Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Vi hadde vielse kl.16 og jeg var hos frisøren kl.10. Vi brukte god tid, hadde lunsj, sminket og skiftet. Og frisøren fikset forloveren min også.
Henriksen Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Vi hadde vielse kl.16 og jeg var hos frisøren kl.10. Vi brukte god tid, hadde lunsj, sminket og skiftet. Og frisøren fikset forloveren min også. Dro dere rett fra frisøren til kirken? Jeg hadde tenkt å dra hjem for å skifte og spise litt før vi drar i kirken. Men hva er vanlig??
~Minni~ Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Dro dere rett fra frisøren til kirken? Jeg hadde tenkt å dra hjem for å skifte og spise litt før vi drar i kirken. Men hva er vanlig?? Jeg vet ikke hva som er vanlig, men frisøren min foreslo at jeg burde skifte hos henne fordi de fleste brudekjoler tar man over hodet og i tilfelle noe skjer med frisyren da er det greit å ha en som kan rette på den i nærheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå