Gjest *Mim* Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Synes jeg ser at stadig flere velger å bruke store bokstaver i overskrifter og emnetitler. Hvorfor det? Jeg virker muligens sur og pirkete, men på meg virker det bare negativt. Det ser skrikete og barnslig ut, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Helt enig. Store bokstaver = roping på nettet. De som bruker det tror vel at de får mer oppmerksomhet når de gjør det. Men jeg synes bare det blir vanskeligere å lese, så jeg hopper som regel bare over det uten å gidde å lese det.
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg blir litt stressa av det. Men jeg antar at det for at folk lettere skal se deres tråd i alt mylderet. Endret 8. februar 2008 av Frk Åberg
FrizzleSizzle Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg blir litt stressa av det. Men jeg antar at det for at folk lettere skal se deres tråd i alt mylderet. Det var lurt. La oss alle gjøre det.
Gjest Gjest-M- Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Noen bruker bare store bokstaver hele tiden, pga dysleksi.....
Gjest Reka Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Synes store bokstaver er ok hvis personen bruker det pga dysleksi eller lignende. Men å bruke det ellers virker med som roping og er egentlig bare slitsomt...
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Hvor mer et innlegg skiller seg ut hvor synligere blir det. Men det er bedre å bruke forumicion.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #10 Skrevet 12. oktober 2008 De tror at folk ser innlegget dems lettere og at de får fortere svar. Noen gjør det av litt mer gyldige grunner.
Gjest *Mim* Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Noen gjør det av litt mer gyldige grunner. Hva kan det være?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 Hva kan det være? Så at noen over her skrev dysleksi. Jeg vil kalle det en gyldig grunn.
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #13 Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Så at noen over her skrev dysleksi. Jeg vil kalle det en gyldig grunn. Å bruke store bokstaver har vel ikke så mye med dysleksi å gjøre, eller? Endret 13. oktober 2008 av Ansjoni
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #14 Skrevet 13. oktober 2008 Å bruke store bokstaver har vel ikke så mye med dysleksi å gjøre, eller? Ja, jeg lurte litt på det selv. Hvorfor skulle det være lettere? Er det det? Selv så må jeg innrømme at jeg vet ingen ting om dysleksi heller. Bare så noen over her skrev det av en eller annen grunn. Og om det i så fall skulle være lettere så vil jeg jo kalle det for en gyldig grunn da man ikke kan noe for at man har dysleksi.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #15 Skrevet 13. oktober 2008 KUN store bokstaver blir skrikete. Et ord i en setning som er skrevet med store bokstaver er for å fremmheve det ene ordet!
The Kitten Skrevet 13. oktober 2008 #16 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg er enig i at store bokstaver er en uting. Jeg er heller ikke begeistret for mange utropstegn etter hverandre. Ett utropstegn er nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå