kitekatt Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg har kjøpt meg Denne til å trimme bininilinjen, og må si jeg likte den veldig godt. Den er veldig presis og den klipte veldig langt ned (som en barbermaskin). plus at den lille delen var kjempeflott til øyebrynene. Liten og hendig og effektiv!! Ville bare tipse dere andre. Nå slipper jeg å bli sår av barbering samtidig som hårene er kjempekorte, nesten som ved barbering, men jeg rører jo ikke hårsekkene. blir ikke noe bedre med hårfjærningskrem heller da jeg aldri får bort alt. denne var tingen for meg!! Kommer nok til å bruke denne et par ganger i uka Også får den fint plass i veska...om man skulle trenge det *hoho* Endret 8. februar 2008 av kitekatt
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har kjøpt meg Denne til å trimme bininilinjen, og må si jeg likte den veldig godt. Den er veldig presis og den klipte veldig langt ned (som en barbermaskin). plus at den lille delen var kjempeflott til øyebrynene. Liten og hendig og effektiv!! Ville bare tipse dere andre. Nå slipper jeg å bli sår av barbering samtidig som hårene er kjempekorte, nesten som ved barbering, men jeg rører jo ikke hårsekkene. blir ikke noe bedre med hårfjærningskrem heller da jeg aldri får bort alt. denne var tingen for meg!! Kommer nok til å bruke denne et par ganger i uka Også får den fint plass i veska...om man skulle trenge det *hoho* Funker ikke på meg i det hele tatt! jeg må gjøre noe feil. Den fjerner nesten ikke noe hår, kanskje de var for lange eller noe. jeg var iallfall veldig misfonøyd =(
kitekatt Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Funker ikke på meg i det hele tatt! jeg må gjøre noe feil. Den fjerner nesten ikke noe hår, kanskje de var for lange eller noe. jeg var iallfall veldig misfonøyd =( Så rart...funker kjempefint på meg...på lange hår også. Akkurat som en vanlig ladyshaver, bare mye mer presis. Kanskje det er noe galt med din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå