Sandman Skrevet 29. april 2003 #1 Skrevet 29. april 2003 Så på TV for noen dager siden, at en eller annen "kunstner-fotograf" i utlandet noe sted, har spesialisert seg på å samle masse nakne mennesker på offentlig steder, for å ta bilder av de i alle mulige formasjoner, eller rett og slett i en mølje.. Siste "location" for kunsten var et stort kjøpesenter... Skulle DU ville være med på noe lignende på Steen&Strøm?
myagi Skrevet 29. april 2003 #2 Skrevet 29. april 2003 Motbydelig avatar du har fått deg Sandman... :kresen:
Sandman Skrevet 29. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2003 Motbydelig avatar du har fått deg Sandman... :kresen: Tusen takk, myagi, oppfatter det som et slags kompliment, for da vet jeg at jeg har oppnådd hensikten med den.. :blunke: Vil ikke være så forbannet deilig innpå her, skjønner du
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 Skulle DU ville være med på noe lignende på Steen&Strøm? Nei, men jeg kunne godt stilt opp som publikum!
Joplaya Skrevet 29. april 2003 #5 Skrevet 29. april 2003 Har ikke behov for å gå naken i flokk sammen med andre nakne mennesker på slike steder. Hvorfor var fotografen påkledd i grunn? Burde ikke han vie seg litt mer til kunsten han også? Du da Sandman? Hadde du ofret såpass for kunsten?
Gjest Mel Skrevet 29. april 2003 #6 Skrevet 29. april 2003 Nei' date=' men jeg kunne godt stilt opp som publikum![/quote'] Det ville jeg helst sluppet gitt...
Sandman Skrevet 29. april 2003 Forfatter #7 Skrevet 29. april 2003 Du da Sandman? Hadde du ofret såpass for kunsten? Hvis jeg hadde blitt med, så er jeg ikke overbevist om at det var for kunstens skyld... men hvis du vil, kan jeg gjerne bruke kunsten som vikarierende motiv :blunke:
Crazee Skrevet 29. april 2003 #9 Skrevet 29. april 2003 Hmmm - var han ikkje her i landet for eit år eller to sidan?
Catzy Skrevet 29. april 2003 #10 Skrevet 29. april 2003 Har gjort noe nesten liknende en gang. 15 jenter, kun iført sorte tangaer og kroppsmaling som demoner + en mer påkledd engle-jente. På en byggeplass bak Legevakten i Oslo. I oktober / november. Merkelig hvordan man følte seg utrolig mye mindre naken bare man fikk på seg svart sminke på puppene! Resultatet ser dere her: på fotografens side Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå