Gå til innhold

Stillinger under samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Har ikke hatt sex med mange menn før. Bare eksmannen min og en annen. Den andre var det bare uhell, begge var fulle og alt skjedde så fort.

Men så traff jeg en, han er kjempe koselig og superfling i senga. Men det er noe som gruer meg. Han liker å leker i rumpa mi og ikke mins vil stikke en finger i min anu og kanksje noe mer enn en finger.

Siden jeg har ikke tidligere erfaring om dette vet jeg ikke hvordan jeg skal reagere på det, fortalt han at jeg ikke hadde gjort dette før da. Men jeg sier det gjør vondt og sånt for å hindre det.

Har dere noe råd tips til meg ang dette??????

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si klart ifra at du ikke er noe for analsex. Det må han bare respektere.

Skrevet
Si klart ifra at du ikke er noe for analsex. Det må han bare respektere.

Ja kanskje det er det jeg skal gjøre, Maren. Han skal sikkert respektere det. Vi har et godt sexliv ellers, så ingen grunn til å eksprmt.

Takk

Skrevet

Ingen kan tvinge deg til noe du ikke vil. Gi beskjed om at du ikke er særlig fortrolig med dette.

Å eksprimentere er ganske morsomt da, men dette er ikke noe man gjør før man stoler meget godt på partneren! Virker som det er ganske ferskt dette forholdet og dermed litt tidlig for slikt ;)

Skrevet
Ingen kan tvinge deg til noe du ikke vil. Gi beskjed om at du ikke er særlig fortrolig med dette.

Å eksprimentere er ganske morsomt da, men dette er ikke noe man gjør før man stoler meget godt på partneren! Virker som det er ganske ferskt dette forholdet og dermed litt tidlig for slikt ;)

Vi har har vært sammen i 3 mnd. Han sa i begynnelsen at han ville prøve mye ting med meg, men venter fordi det var for tidlig. Spurt ham da, men han sa han ikke ville skremme meg vekk.

Ble ikke skremt men, fortvilet. Ikke visste hvordan jeg skulle reagere. Men nå har jeg lest mye om at den type sex er vanlig, gjerne populær for tiden. Men jeg vil helst vente vente til vi blir mye bedre kjent som du foreslår. Da kan jeg eksprimentere kanskje. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...