Henriksen Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Forhåndsvis innlegg Er det flere her inne som gifter seg samme dato som oss? 12. april 2008? Hva gjenstår for dere? Vi har følgende på plass: Kjole Kirke Sted for selskap Meny (nesten ihvertfall) Bestillt time hos florist for å bestemme brudebukett etc Frisør - men ikke frisyre Skal i møte m fotograf til uken Skal kjøpe invitasjoner i morgen - sender de ut neste eller uken deretter Brudesvenner - men ikke dresser enda Skal se på klær til brudgom om et par uker Gjesteliste MEN vi mangler fortsatt Sko og undertøy til meg Vet ikke hvilket smykke jeg skal ha Vi har ikke funnet vals til brudevals Ikke inn- utgangs musikk i kirken + alt vi ikke har tenkt på eller som jeg har glemt å skrive her Dere som virker litt mer drevne mtp planleggingen eller dere som har gjort dette før: Har vi glemt noe fryktelig - noe som haster VELDIG???? Har forresten det riktige antallet sommerfugler i magen begge to......
Noldus Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hei!! Vi har ikke samme dato som dere, men helga før!! Har til nå ordnet: Kjole, undertøy og sko Frisør Lokale (hotell, så mat og personell er med i "pakken") Klær til han Klær til brudepikene Fotograf Sendt ut inbydelser Begynt på bordkort Valgt forlovere og toastmaster Musikk (en som skal spille på kvelden) Kirken Akkurat bestilt ringer Overnatting Bryllupsreise Sendt inn nødvendige papirer Ellers så skal vi straks ordne med blomstene, fikk beskjed om ca 1 mnd før. (kommer fra et lite sted) Klær til en brudesvenn Smykke til meg Så kommer jeg ikke på mer egentli...
Gjest 12.04.2008 Oss to også! JIPP Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Nei men Vi skal gifte oss den samme dagen . Ramser opp ting som er ordnet hittils: -Lokalet -Tinghuset -Forlovere er bestemt -Brudekjolen er kjøpt , det samme er slør, cape og håndveske -Brudgomdress er kjøpt -Blomster til dekorasjon av lokalet er bestilt -Blomsterbuketten er bestilt -Invitasjoner ble sendt ut tidlig i februar -Musikk er bestemt -Maten er bestilt -Bryllupskaken er bestilt -Bordkort er laget -Gjestebok og penn er kjøpt inn -Alle skal ha knapphullblomst, og disse har allerede blitt kjøpt inn (yupp dem er kunstige ) -Fotografen er bestilt, og vi har allerede hatt et møte med henne -Ringer ble kjøpt i Tyrkia (spesialdesignet) -RIngpute er kjøpt -Kakepynt er kjøp -Flower-baskets er kjøpt Det som gjenstår er å : -kjøpe smykke (skal ha noe med Swarovsky, hele kjolen er jo dekket med Swarovsky krystaller :gjeiper: ) -kjøpe sko (MÅ ha lave sko, helst 2-3 cm høye hel) -Kjøpe strømper -Kjøpe BH til å ha under kjolen (kommer mest sannsynlig til å ha kun silikon-innlegg ) -Farge håret en nyanse mørkere (forloveren er frisør) -Bestille spray-tan -Bestille fransk-manikyr ; helst sette på akryl negler -Rådføre meg med en make-up artist om hva slags sminke jeg skal bruke på den store dagen + kjøpe sminke -Gi flere detaljer til florristen vedr. brudebuketten (den skal være helt enkel med bare 3 Cala Liljer og mange perler/krystaller) -Sette sammen spilleliste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå