Fat Sally Lee Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg begynte på Zyrona (samme som Diane) for en måned siden. Når kan jeg forvente at huden bedrer seg? Ser ingen forskjell enda... Hvor lang tid brukte du pillene før virkningen viste seg? Endret 8. februar 2008 av Fat Sally Lee
manducabulla Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Ca 3 mnd Det tar litt tid før kroppen tar til seg det som fins i pillene. Hvor lenge har du gått på dem?
Fat Sally Lee Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har gått på dem en måned... Både legen og felleskatalogen anslår 3 mnd. før en merker virkning, men har du gått på dem selv? Er ute etter erfaringer
manducabulla Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 (endret) Jeg har gått på dem selv ja De fungerte veldig bra for meg. De fungerte vel etter at jeg hadde tatt det siste brettet i boksen. Jeg ble litt utålmodig etter en og en halv mnd, men glad jeg ventet. Endret 13. februar 2008 av manducabulla
Fat Sally Lee Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Takk for svar! Gikk du på Diane? Jeg tror jeg ser en liten forbedring nå, etter det første brettet - men nå er det 7 dager pillefri egentlig, så jeg er redd det vil svekke virkningen. Jeg vurderer å begynne rett på neste brett, men vet ikke om det er en god ide... Puppene har blitt større alt, da - håper det fortsetter
muesli Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 eg har gått på diane. tok vell ca 3-4 måneder før eg såg forbedring, men over eit år før huden var fin + eit halvt år før alle arr/flekker var vekke... gjekk på dei i ca 2 år, og har ikkje fått dei tilbake etterpå
manducabulla Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 Jeg gikk på Feminil, men det er vel helt det samme Tror ikke den pillefri uken ødelegger virkningen, men du velger selv. Har puppene dine vokst? Heldiggris
Essie_ Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Hei! Har dere erfart vektøkning ved bruk av Diane?
Gjest smotti Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Jeg blir helt pizzatryne igjen når den pillefri uka begynner, så lurer på å skippe den frem til etter bryllupet..hehe Har faktisk gått ned 2 kg siden jeg begynte på den pilla....
Fat Sally Lee Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har heller ikke gått opp noe, tror jeg. Har ikke vært på vekta, men klærne virker ikke trange i hvertfall. (Men så har det bare gått en måned siden jeg tok første pilla, da...) Men ja - Puppene har vokst! Og huden er faktisk allerede litt bedre!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Jeg er 22 år, og har gått på Diane i 6 måneder nå, og har først nå begynt å se forbedringer i huden min. rødhet etter kviser har bleknet, men har ikke fått vekk alle kviser enda. MEN! Har konstant småsmerter i begge brystene, og de vokser unaturlig fort...har faktisk gått fra A-cup til B-cup på ca 3 måneder, og det synes jeg er veldig rart! I tillegg er de litt hovne og jeg kjenner litt spreng. Vet at det er Diane som kan for dette, da jeg ikke har vondt eller hevelser under pillefri uke. Litt vondt når jeg kjenner på dem, men så lenge de fortsetter å vokse som de har gjort til nå, er det OK. Har aldri hatt noe særlig bryster, så jeg er super fornøyd Ellers har jeg gått opp 8 kg fra jeg startet, og det er jeg veldig glad for faktisk Har ikke hatt andre bivirkninger enn dette heldigvis. Har skiftet flere ganger fra andre merker pga humørsyke, uregelmessig mens og mangel på seksuallyst. Nå har jeg ingen av delene
Miamor Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Jeg ble bedre i huden etter et par måneder med Diane. Har prøvd dem i flere omganger, nå sist sluttet jeg for kun en måned siden. Selv om jeg fikk penere hud, hadde jeg bivirkninger som vektøkning og humørsvingninger. Pupper og lår har jeg nok av fra før. Som prevensjon fungerte Diane helt perfekt. Jeg mistet fullstendig lysten, og uten sex- ingen barn! Lysten kom heldigvis tilbake etter at jeg sluttet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå