Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg har en liten baby på snart 3 mnd. H*n har ofte luftplager, og skriker når h*n våkner om natta pga dette. Fant ut ved en tilfeldighet at h*n sover mye bedre og lenger når h*n ligger på magen... Men føler meg så uansvarlig som lar h*n sove på magen. Det er jo ikke særlig anbefalt (pga faren for krybbedød)... Passer på at ansiktet er fritt for tepper, kluter o.l og passer på at dyna ligger langt nede på ryggen for å minimere kvelningsfaren... Hva ville dere gjort? Ofret egen nattesøvn, eller syndet og latt ungen ligge på magen og sove? Er jeg en uansvarlig forelder? (Selv lå jeg visstnok på magen og sov når jeg var baby, fordi da var DET anbefalt.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Alle mine 3 barn har sovet på magen - eneste sovestilling de i det hele tatt ville roe seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 tulla mi hadde kolik og sov derfor ikke om hun ikke fikk sove på magen,jeg sökte råd på helsestasjonen og de sa at om det var sånn at mitt barn hadde anleg krybbedöd så spillte ingen rolle om hun lå på magen eller ryggen.... Så hun sov på magen og det er favoritt stillingen hennes ennda nå er hun 2 år og 6 månder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. april 2003 #4 Del Skrevet 29. april 2003 Sønnen min var litt tidlig ute med å snu seg fra rygg til mage. Og da han først hadde lært dette godtok han ikke å sove i andre stilinger... (Da han ble født var "regelen" at de sov på siden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå