Gå til innhold

Til dere med småbarn

Rosalita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Mandag: fotballtrening

Tirsdag: turner

Onsdag: hos pappaen sin

Torsdag: noen ganger tur/besøk til venner med barn/ hjemme/ svømme

Fredag: samme som torsdag.

Ellers henter jeg gutten kl. 15.30. på SFO.

Middag er variabelt tidspunkt... kommer ann på hva vi gjør...

Gutten er 6 år og må legge seg kl. 20.00. når det er skoledag dagen etter.

I helgene får han være oppe til 21.00.

Ellers leker han med digimon, tretog, kikker i bøker, ser video, spille playstation (tirsdag er spilledagen hans...), er ute og leker med venner, på besøk hos venner.

Dagene går altfor fort, gitt... :-?

Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

fra mandag til fredag går vi i en åpen barnehage fra klokken 8.30 til 12.00...

Kommer hjem spiser lönsj,Tulla leker selv en time tegner ,pusler sånn for å roe seg ned.

Jeg rydder og vasker litt der det trengs.

Så sover hun 1-2 timer og det hender jeg henger meg på og sover litt jeg også ,men for det meste gjör jeg i stand det meste til middagen slik at det er bare å sette på stekovene ol. etter vi har värt ute å lekt.

vokner klokken 14-15.00 Tulla spiser eple el ligenede siden det er en liten stund til middag.

Går ut å leker,sykkler matter endene om det er stygt vär så baker vi eller leker med modelerskitt ,maler eller tegner,synger og danser etter visene fra hakkebakke skogen....

Sammbo/pappa kommer hjem ved 17.30 vi spiser middag....

Tulla ser barne tv om hun har lyst om ikke leker hun med dukkene og bamsene sine om hun ikker tar seg en sykkel tur i stuen :)

Rydder rommet hennes,vasker klär,gjör klart det vi skal ha til middag neste dag eller så Baker bröd eller boller eller lager gröt spiser dette til kvelds hun legger seg rundt 20.21.00.

helgene så går til en åpen bonde går i närheten har med litt potet skrell gulerötter og gammelt brös slik at Tulla har en del å gi dyra da er hun syselsatt en god stund og mamma og pappa får slappet av og pustet ut.....

tar stor handlingen på lördager og på sönadager så har vi tur dag eller det kommer ann på väret....

Lörda og söndag er også svömmehall dager,har blitt litt sress å skulle gå alene med henne til svömme hallen hun har jo ikke tid å vennte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...