Gå til innhold

Uvanlig problemstilling?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et problem som sikkert er litt uvanlig..

Jeg har en kjæreste som jeg er veldig glad i og som jeg har det beste sexlivet jeg noen gang har hatt med. So far so good...

Greia er, han er ganske kraftig (ok, lubben.. men med muskler) og jeg liker det så godt :) Jeg har alltid vært tiltrukket av "større" menn, ikke nødvendigvis feite, men store og kraftige. De få gangene jeg har hatt sex med tynne/slanke menn har jeg måttet fantasere om en kraftig en for å i det hele tatt bli våt nok til å gjennomføre et samleie.

Jeg elsker kroppen til kjæresten min, og jeg er nok ganske flink til å vise det for nå sier han at jeg har fått han til å føle seg så bra med seg selv at han endelig er motivert for å gå ned i vekt... *bummer*

Så nå går jeg og er "redd" for at han skal bli tynn og at jeg ikke skal tenne på han lenger :( Jeg vet jo at jeg elsker han uansett, men sex og kos er veldig viktig for han og han kommer jo til å merke det om jeg ikke er så lysten lenger.

Og jeg ser jo at det er skikkelig urettferdig overfor han, det er jo han som må bestemme hvordan han vil ha kroppen sin. Vet ikke helt hva jeg spør etter, men noen som har noen tips om hvordan jeg kan endre innstilling? Jeg sier jo til meg selv at 9 av 10 jeg kjenner som har hatt sånne planer har mislyktes, så den reelle sjansen for at det skjer er kanskje ikke så stor, men jeg føler jo det er helt forferdelig å tenke sånn om en jeg elsker så høyt... :gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tar du sorgene på forskudd, slutt å bekymre deg så fælt! Det er jo ikke sånn at du våkner en morgen og han ligger det som en fyrstikkmann. Gled deg heller over at han ikke vil bli ennå større og øke faren for sykdommer pga fedme når han blir eldre.

Skrevet

Hei!

Om mannen din er kraftig med muskler, vil han sannsynligvis aldri bli en fystikk. Og om han går ned noen kilo, vil han framdeles ha muskler - kanskje enda større :)

Gjest Catwoman
Skrevet

Enig med siste gjest. Om han er kraftig bygd vil han ikke bli spinkel om han blir litt tynnere. Bare mindre kroppsfett, og mer muskler (hvis han trener mens han går ned i vekt da selvfølgelig) Så du trenger ikke bekymre deg for det :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hadde en ex engang som likte lubne jenter. Jeg var lubben da jeg traff han, men da jeg slanket meg og ble slank, så maste han på meg for at jeg skulle gå opp igjen!

Han tente mer på meg når jeg var rund enn slank! :ler:

Men man kan jo ikke noe for hva man tenner på. Og det er jo ikke sikkert at du mister tenninga på han, men sjansen er jo der

Skrevet
Hei, jeg har et problem som sikkert er litt uvanlig..

Jeg har en kjæreste som jeg er veldig glad i og som jeg har det beste sexlivet jeg noen gang har hatt med. So far so good...

Greia er, han er ganske kraftig (ok, lubben.. men med muskler) og jeg liker det så godt :) Jeg har alltid vært tiltrukket av "større" menn, ikke nødvendigvis feite, men store og kraftige. De få gangene jeg har hatt sex med tynne/slanke menn har jeg måttet fantasere om en kraftig en for å i det hele tatt bli våt nok til å gjennomføre et samleie.

Jeg elsker kroppen til kjæresten min, og jeg er nok ganske flink til å vise det for nå sier han at jeg har fått han til å føle seg så bra med seg selv at han endelig er motivert for å gå ned i vekt... *bummer*

Så nå går jeg og er "redd" for at han skal bli tynn og at jeg ikke skal tenne på han lenger :( Jeg vet jo at jeg elsker han uansett, men sex og kos er veldig viktig for han og han kommer jo til å merke det om jeg ikke er så lysten lenger.

Og jeg ser jo at det er skikkelig urettferdig overfor han, det er jo han som må bestemme hvordan han vil ha kroppen sin. Vet ikke helt hva jeg spør etter, men noen som har noen tips om hvordan jeg kan endre innstilling? Jeg sier jo til meg selv at 9 av 10 jeg kjenner som har hatt sånne planer har mislyktes, så den reelle sjansen for at det skjer er kanskje ikke så stor, men jeg føler jo det er helt forferdelig å tenke sånn om en jeg elsker så høyt... :gråte:

Enkelt. Veien til mannens hjerte går via magen.

Derfor alltid fløte i sausen, aldri lettprodukter osv...

Men fra fleip til alvor. Folk er veldig forskjellig bygd. Noen ser lubne ut uten å være det, andre ser ut som om kroppen er et par nummer for stor. De sistnevnte kunne vært tynne som spiker hvis de hadde slanket seg, mens de førstnevnte aldri kan bli spikre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...