kitekatt Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Jeg vurderer å sette inn noen hairextentions kun for å gi fylde, ikke lengde. Håret rekker meg såvidt til skuldrene, men er så flatt....Hva tror dere det vil koste å gi dette håret mer fylde med extentions? Dere ser lengden på bildet mitt i avataren her. Det er IKKE langt, men det spiler kanskje ingen rolle...aner ikke hvor mange punkter som er vanlig for fylde jeg...Full extentions blir for dyrt. Og å ta en lett permanent var det som gjorde at jeg ble korthåret i utgangspunktet så det tør jeg ikke...Vil ha mere HÅR! hehe..selv om det er til skuldrene bare. det kan være litt fint med mer fylde...
Vienn Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Tror det skal være flere varianter av hair extension mht hvor mye du faktisk skal sette inn. Håret er dyrt om det skal være "tilnærmet ekte" - og tipper lengden ikke er avgjørende på pris, men materialer og jobb. Men vil anbefale frisør som også har det i prisen å fjerne det igjen. Hørt om hjemme-gjort som var et sant mareritt å få fjernet. Og det ville ikke frisørene ta i...
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har extenions bare for å få mer volum. Har langt hår i fra før, men klippet det til min lengde. Problemet er at man jo helst volum "på toppen", og det kan være litt vrient å plassere extensionspunktene der pga. at de synes veldig godt. Da er det viktig å dele opp punktene i to før man setter dem på. Til tross har jeg vært plaget med at punktene har komt til syne, så jeg skal fjerne dem i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå