Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å sette inn noen hairextentions kun for å gi fylde, ikke lengde. Håret rekker meg såvidt til skuldrene, men er så flatt....Hva tror dere det vil koste å gi dette håret mer fylde med extentions? Dere ser lengden på bildet mitt i avataren her. Det er IKKE langt, men det spiler kanskje ingen rolle...aner ikke hvor mange punkter som er vanlig for fylde jeg...Full extentions blir for dyrt. Og å ta en lett permanent var det som gjorde at jeg ble korthåret i utgangspunktet så det tør jeg ikke...Vil ha mere HÅR! hehe..selv om det er til skuldrene bare. det kan være litt fint med mer fylde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det skal være flere varianter av hair extension mht hvor mye du faktisk skal sette inn. Håret er dyrt om det skal være "tilnærmet ekte" - og tipper lengden ikke er avgjørende på pris, men materialer og jobb.

Men vil anbefale frisør som også har det i prisen å fjerne det igjen. Hørt om hjemme-gjort som var et sant mareritt å få fjernet. Og det ville ikke frisørene ta i...

Skrevet

Jeg har extenions bare for å få mer volum. Har langt hår i fra før, men klippet det til min lengde. Problemet er at man jo helst volum "på toppen", og det kan være litt vrient å plassere extensionspunktene der pga. at de synes veldig godt. Da er det viktig å dele opp punktene i to før man setter dem på. Til tross har jeg vært plaget med at punktene har komt til syne, så jeg skal fjerne dem i morgen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...