Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Flørtina
Skrevet

Jeg har tatt meg selv i å flørte utrolig med en av kollegaene mine. Kjenner at jeg er tiltrukket av ham, men vet ikke om jeg føler noe mer, og vet ikke hva han mener med flørtingen. Vi jobber tett, så vi må forholde oss til hverandre gjennom hele arbeidsdagen. Jeg kjenner det gir en ekstra spenning og motivasjon for å gå på jobb, samtidig som jeg er redd det kan påvirke jobben og andre kollegaer negativt. Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Andre som har vært i liknende situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er et minefelt. Skjønner godt at det gir arbeidsdagen et piff og at det lyser opp i tilværelsen men på den andre siden kan du lett havne i grøfta ved at du eller han blir for følelsesmessig involvert. Er dere single? Hvis dere er det er det jo ganske ufarlig, men hvis en eller begge er opptatt er det skummelt. Plutselig har du viklet deg inn i noe som er vanskelig å vikle seg ut av igjen. Og hvordan blir det å jobbe sammen hvis det skjærer seg? Jeg tror også det kan være uheldig i forhold til de andre på jobben. Andre merker fort sånne ting og det kan gjøre negative ting med arbeidsmiljøet. En liten flørt og en god tone tror jeg bare er sunt og morsomt, men når du skriver at du lurer på hva han mener med flørten og at du er tiltrukket og lurer på hva du selv føler, tenker jeg at du er på vei til å vikle deg inn i noe du bør tenke nøye over. Spesielt hvis dere er i forhold fra før!

Gjest Flørtina
Skrevet

Trådstarter her.

Viktig å legge til at vi begge er single. Blir glad for flere tilbakemeldinger :)

Skrevet
Trådstarter her.

Viktig å legge til at vi begge er single. Blir glad for flere tilbakemeldinger :)

vil du noe mere da?

Gjest Gjest_Blemma_*
Skrevet

Jeg har vært involvert med flere kollegaer opp gjennom årene og har både positive og negative erfaringer. Ja, det er kjempespennende og piffer virkelig opp dagen. :) hvor "skadelig" det er kommer mye an på hva slags miljø dere har på arbeidsplassen (er det mye sladring?), hvor tett dere jobber og hvilke stillinger dere har. Jeg var sammen med en av toppsjefene i selskapet i halvannet år, og det ble veldig mye sladring. Nå som det er slutt har det faktisk gått greit fordi vi ikke "må" treffe hverandre så mye, men hvis jeg måtte jobbe tett med ham hadde det blitt veldig vanskelig. Han vil fortsatt at vi skal være sammen, mens jeg har fått ny kjæreste (som også synes at det er vanskelig at jeg jobber sammen med eksen).

Det er faktisk en del andre som også har blitt sammen med noen på jobben, men i så og si alle tilfellene har den ene parten byttet jobb. Dersom dere finner ut at dere vil ha et forhold kan nok det være den beste løsningen.

Jeg angrer overhodet ikke på at jeg var sammen med en kollega, fordi han er en fantastisk person og vi hadde det veldig bra. MEN vær forsiktig!! Det kan være skadelig for ditt profesjonelle "rykte" og kan gå utover arbeidslyst, konsentrasjon og hele jobben om det skulle bli slutt..

Lykke til! :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...