Jojo Skrevet 7. februar 2008 #1 Skrevet 7. februar 2008 Hei alle sammen! Hadde problemer med å sende hele dag, håper det funker nå. Har møtt en kar for 3 måneder siden. Vi hadde sex mange ganger, første gang på date nr. 2. Han er helt ok, men jeg er litt usikker på hva slags forhold han vil ha. Han tar sjelden kontakt. Og vi gjør ikke annet enn å ha sex eller sitte på sofaen og se på tv. Hva bør jeg gjøre? Takk
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 7. februar 2008 #2 Skrevet 7. februar 2008 Du må vel si litt mer enn det. Liker du han? Liker han deg? Vil du være sammen med han? Hvis du liker han, men føler at dere bare møtes for å ha sex, får du snakke med han. Spør han hva slags forhold han vil ha, om han vil ha et.
Gjest StockDama Skrevet 7. februar 2008 #3 Skrevet 7. februar 2008 virker som han bare vil ha sex og "kozzz"?
Jojo Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Hadde skrevet en hel side så forsvant alt sammen. Jeg tror jeg liker ham. Men vil gjerne ha klare beskje fra ham. Han jobber alt frivillig, det gjør han veldig ofte. Jeg forstår dette gått. Greia er at jeg hadde spurt ham hva slags forhold han ønsket, men sa bare at han ikke opplever meg negativt og at han vil bruke tid med meg. Og så forsatte han å være tilbakeholdne. Jeg tenkte jeg anstrenger meg for mye å forstå ham og skrev en dag at jeg ikke orker sånt og at jeg ikke har tåmodigheten lenger, farvel skrev jeg. Mange timer senere skriver han at han synes jeg bare er melodramatisk og overreagerte. Han sytes at jeg kanskje har for mye humør og da var det for skummelt å slippe meg nærme. Jeg tenkte kanskje han har rett og jeg overreager. Det har faktisk skjedd et par ganger mellom oss også. Jeg hadde invitert ham hos meg, han skulle komme men ble sen sammen med en kamerat. Ringte 22:tida og sa dett ble sent. Prøvde å være tøff jeg og sa at det var ok. Men så ga jeg ikke opp og spurte en dag senere om han kunne plukke meg opp på treninga. Ble ikke noe den gangen heller. Jeg ble forbanna. Og sa at han var umulig. Han bare sa at jeg overagerer. Så begge gangene var det meg som bekalget. Siste gang sa jeg at jeg var påvirket av andre ting og livsituasjon. Jeg spurte om vi kunne treffes på en dag jeg visste han jobber mye. Han sa han skulle plukke meg opp etter jobb noe han gjode. Vi pratet ikke så mye, bare tv. Spiste pizza så hadde vi en koselig natt etterpå. Hva snakker man egentlig om på tlf/sms? Om hvordan dagen har vært? Hva vi skal gjøre til i kveld eller til uka? Og så går samtalen mot slutten hvis jeg ikke finner på noe helt annet. Vi treffes sjelden og da er det meg som drar til ham, helt siden etter første date. Det er ikke mye å gjøre i denne årstiden, men jeg spør meg ofte hvorfor han ikke hommer hos meg. Den gang jeg ba ham om det sa han hva med barna, ække det litt tidlig for å møte dem. Men guttene mine legger seg 7tida og vi har hele kvelden på oss. Han syntes det var greit. Men jeg vet ikke hva som skjer. Hva han tenker, eller hva jeg skal gjøre. Noen ganger føler jeg meg billig og godtroende. Og noen ganger redd for ham i forhold til hva jeg kan prate med ham om. Nå ble den lang da, men jeg trenger virkelig hjelp. Råd og tips. Takk
Jojo Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 virker som han bare vil ha sex og "kozzz"? Litt vanskelig å si om vil ha bare sex eller ikke. Da jeg spurte ham engang sa han at det ikke var tilfelle og at han liker meg og vil bruke tid med meg. Men er redd at jeg jeg skremmer ham bort med dramatisering. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg.
Gjest Tina igjen Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 For det første, så er det ikke ofte man får et "ja" til "er det bare sex du er ute etter?". Når det er sagt, så vil jeg påpeke par ting: 1. Dere har kjent hverandre i 3 måneder, men utfra det jeg leser, så kjenner dere ikke hverandre egentlig. Dere treffes ikke så ofte, du klarer ikke å lese han, han har aldri vært hos deg, du vet ikke hva han vil osv. Med andre ord, er dere ikke klare for forhold i det hele tatt. 2. Du er faktisk litt for dramatisk hvis du bli så forbannet for at han ikke henter deg eller ikke rekker å komme som han lovte. Klart det er dritt at han ikke kommer som avtalt, eller kommer altfor sent, men dere kjenner ikke hverandre godt nok og dere er ikke sammen. Du har på en måte liten rett til å klikke på han. 3. Han virker ikke helt ivrig. Kanskje er han bare ute etter sex? Hvis det er alt dere har funnet på i 3 måneder uten at han har gitt noe som helst tegn på at han liker deg utover det, så tror jeg kanskje det ikke er noe mer der. Kanskje er det pga at du har barn? Han holder en viss avstand fra deg, og jeg tror ikke det er pga at du er "melodramatisk".
Jojo Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk for rådet Tina. Det har kanskje noe med at jeg har vært singel lenge og at jeg ikke funnet meg en gentleman enda, men jeg vet ikke hva jeg vil gjøre ift dette forholdet. Kanskje vente og se hvordan han oppfører seg? Da kanskje skjønner jeg hvor intressert han er i meg og på hvilken måte? Selv om jeg sendte 3 mld siden i går og ingen svar. Jeg har ikke følelser for mannen i det hele tatt, det er noe jeg er helt sikker på. Men siden jeg ikke går ut så ofte, (ikke at jeg misliker det, men ikke her venninner som trives utelivet og det er jo kjedlig å dra til byen for sjekke opp alene blir det fort tomt når jeg har barnefri og når de legger seg.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Ikke ring han! Ikke ta kontakt! Ikke knull med han,si du er syk og må ha hvile. Vis han fremdeles sitter som en mutt sekk i sofaen,tror jeg du har funnet en fjott.
Envy Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Ikke ring han! Ikke ta kontakt! Ikke knull med han,si du er syk og må ha hvile. Vis han fremdeles sitter som en mutt sekk i sofaen,tror jeg du har funnet en fjott. jepp! en sånn fjott hadde jeg! hold deg langt unna, TS! sånne er farlige! han greide å ødelegge følelseslivet mitt for mange mnd! avviste flotte gutter, fordi jeg trodde jeg ville ha denne fjotten. og nå sitter jeg tilbake som en idiot da han har funnet seg nytt leketøy!
Gjest CiZi(ii) Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Jeg syns overhodet ikke du skal bruke mere energi på fyren! Han behandler deg dårlig uansett hvordan du reagerer så er det ikke ettslikt forhold du ønsker fremover. Jeg har NULL tro på at dette er noe positivt forhold,det vil det helleraldri bli. Ikke lag masse unnskyldninger for hans oppførsel.Det er ikke slik man oppfører seg overfor hverandre.Hverken han eller du! Finn på noe annet når du er alene hjemme eller etter barna har lagt seg. Det er ikke farlig å kjede seg-Bruk tiden til egeninnsikt og selvutvikling....Hva vil du..hva vil du ha..hvordan vil du at livet ditt skal være..osv osv.. Ikke la deg helt styre av mannen..ikke la han sette føring på hvordan nettopp DU skal ha det...Finn deg selv du..det er masse menn der ute. Lykke til
Gjest lissi32 Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Du spør hva man snakker om? Første samtalen jeg og min samboer hadde på tlf, vi møttes vi nett, og snakket 14 timer i strekk første gangen. Sa måtte jeg bort i familiemiddag så snakket vi sammen 6 timer mer, samme døgn. Om du møter en mann du har kjemi med og noe felles med går dette av seg selv. Det høres ikke så koselig ut dette. Tror nok du bør kutte denne mannen, og prøve å finne en som passer litt bedre for deg:O)
Jojo Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. februar 2008 Tusen takk for svarene alle sammen. Dere har gitt meg noe å tenke på, jeg mener det. Vil gjerne gå litt i detaljer med hvordan vi egentlig har det, er litt trøtt nå i og med jeg har vært oppe i hele natt. Så skriver en giga innlegg i morra. C YO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå