Gjest Starya Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 Barnets feriepenger er det nå snakk om. Sønnen min skal tilbringe en del av sommerferien sammen med far og farmor, som han ikke treffer så innmari ofte. Ville dere sendt med barnet egne feriepenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Tja, nå er det vel slik at du får bidragspenger fra faren selv om du ikke har barnet i de ukene det er hos far? Da synes jeg godt du kan gi disse pengene til barnet, som jo bidrag er ment til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Gutten min fikk med seg 100,- da han skulle med faren på ferie forrige sommer. Faren liker jo også å gi gutten noe - så jeg synes ikke jeg skal frarøve han den muligheten. Ved at gutten hadde kr. 100,- - kunne han kjøpe noe selv også... Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå