Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har lyst å reise til syden i juli, men vet ikke hvor. Noen som har en flott plass og anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg og min samboer har lyst å reise til syden i juli, men vet ikke hvor. Noen som har en flott plass og anbefale?

Hva slags ferie ønsker dere? "tut og kjør", stille, strandferie, storby, opplevelsesferie.. ? Det er lettere å anbefale et sted hvis man vet mer hva dere ønsker, og mindre sjanse for at dere får anbefalt noe som blir en skuffelse.

Chios er forresten et godt valg når det gjelder det meste, bortsett fra at partyfaktoren er lav :) Det betyr ikke at den ikke finnes, det er både klubber og diskotek på øya, men det er ikke noen "tut-og-kjør"-øy.

Endret av Mixelite
Skrevet

Vi ønsker i hovedsak en sol og badeferie som ikke koster så altfor mye. 25 grader er nok for oss. Det må gjerne være litt å gjøre bortsett fra å shoppe. Greit at det ikke er for mye party, men er jo fint om det er mulighet for litt party.

Skrevet

Hvordan er prisene på Mallorca? Er det dyrt å handle der?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg dytter litt på denne ettersom jeg lurer på det samme... :sjenert: Fin stand i nærheten er noe vi setter pris på da...

Skrevet

Jeg lurer også på dette.... :)

Jeg kan vel si at jeg har vært på Kypros Fig Tree Bay før og der var det kjempe fint :) Var en familieplass iværtfall når jeg var der, men det begynner å bli noen år siden ja så jeg vet ikke hvordan det er nå... :sjenert:

Skrevet

Vi har bestilt tur til Mallorca. Synd vi bare har mulighet å reise i juli, ble en dyr tur. Men vi får nyte den litt ekstra :)

Skrevet

Mallorca er flott! :jepp:

Ellers så kan jeg anbefale Torrevieja (halvtime sør for Alicante).

Lei leilighet via finn.no, flybilletter på Sterling eller Norwegian, og gjerne leiebil. Tror det kan bli billigere enn pakketurer.

I Torrevieja er det strand og sol, shoppingsenter og kort vei til f.eks. Alicante.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...